Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W zeszłym roku w lipcu klient zakupił naszyjnik a w październiku zgłosił problem z zakupem - naszyjnik był uszkodzony mechanicznie pomimo tego naprawiłam za darmo. Po 5 miesiącach kupujący ponownie zakupił u mnie taki sam naszyjnik jak wcześniej i po otrzymaniu przesyłki zgłosił zwrot towaru PODMIENIŁ naszyjniki i wysłał mi NOSZONY!!!! Oczywiście odmówiłam zwrotu pieniędzy
To jest jawne oszustwo - wykonałam zdjęcie przed wysyłką naszyjnika - jest to ręczna robota i zawsze taki naszyjnik różni się szczegółami. Zastanawiam się czy pójść z tym na policję ?
Sprzedaję na Allegro ponad 13 lat, ale z takim chamstwem pierwszy raz się spotykam ktoś miał podobnie ?
Jak masz dowody to oczywiście że miałeś prawo odmówić reklamacji, zgłoś możesz na Policję. 😥
Może mu kiedyś wymienią ten naszyjnik na bransoletki jak dalej będzie tak pogrywał.
I to na dodatek noszone... Nie będzie opcji wymiany na nowe, co najwyżej poprosić o poluzowanie można😁
No ale może mieć farta i dostać po jakiejś szysze z polityki lub estrady.
W życiu mu nie powiedzą, bo jak się dowie, to się nie pozwoli rozkuć...
To usiłowanie oszustwa - zagrożone taką samą karą, ale z natury rzeczy traktowane łagodniej.
Niewygodna sprawa dla organów ścigania. Trzeba powołać biegłego jeśli podejrzany się nie przyzna, a to i trwa, i kosztuje. Raczej nie będą szczęśliwi...
Spróbuj przekonać klienta do zmiany zdania odnośnie zwrotu nie tego naszyjnika, informując o odpowiedzialności karnej za czyn z art. 286 par. 1 kodeksu karnego w związku z art. 13 par. 1 kodeksu karnego - czyli za usiłowanie oszustwa. Może to zadziała.
Jeśli będzie się nadal upierał, a Ty - jak piszesz - masz dowody, pozostanie tylko złożenie zawiadomienia.
Zadzwoniłam do niego to zączał coś bredzić , że żona... potem zamilkł. To przez allegro odmówiłam zwrotu gotówki opisując sytuację dodatkowo napisałam do niego i przesłałam fotki naszyjnika zrobionego przed wysyłką oraz naszyjnika używanego mam tez film z odpakowywania zwróconego towaru. Jak na razie klient milczy .....Ale tak mi ciśnienie podniósł....
@chaneli
Niepotrzebnie się denerwujesz. Konsument po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od Umowy ma obowiązek zwrócić (odesłać) tą samą rzecz (nie "taką samą", ale "tą samą").
W przypadku odesłania innej rzeczy (innego egzemplarza) - niezależnie czy w wyniku pomyłki czy świadomego działania - masz prawo wstrzymać się ze zwrotem środków do czasu odesłania nieużywanego, właściwego naszyjnika. W przypadku zwłoki w odesłaniu możesz obciążyć konsumenta kosztami korzystania z Twojej rzeczy, a jego rzecz (tą odesłaną "przez pomyłkę") możesz oddać na przechowanie na koszt i niebezpieczeństwo kupującego do czasu aż odbierze ją (odbiór również na koszt kupującego).