anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wątpliwa reklamacja kupującego

szewczykmn
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry

Bateria kuchenna kupiona przez klienta 29.06.2023

Klient składa reklamacja 25.10.2023 (problem z przepływem wody) z żądaniem zwrotu pieniędzy

Bateria odebrana od klienta, podczas oględzin stwierdzamy liczne uszkodzenia mechaniczne jej powierzchni, oraz związanych z jej niewłaściwym montażem (uszkodzone nakrętki) na co posiadamy dokumentacje zdjęciową.

Reklamacja uznana usterka usunięta, bateria dokładnie sprawdzona i przetestowana a następnego dnia odesłana do klienta

Klient natychmiast po otrzymaniu baterii twierdzi że jest ona nadal nie sprawna i ponownie żąda zwrotu pieniędzy

Ponownie odbieramy baterie od klienta i stwierdzamy ponad wszelką wątpliwość że bateria jest sprawna a reklamacja bezzasadna o czym informujemy klienta. Sprawne działanie baterii udokumentowane jest filmem który jest przesłany do klienta.

Odsyłamy produkt do kupującego na nasz koszt.

Klient nie odbiera przesyłki mimo że był o niej informowany a bateria wraca do siedziby naszej firmy.

Klient rozpoczyna spór, w pretensjonalny i roszczeniowy sposób pisze że uchylamy się od odpowiedzialności.

W jednej z wypowiedzi w otwartym sporze pisze że „kupił już inną baterie”

Mimo że prowadzimy sprzedaż już kilkanaście lat, taka sytuacja to dla nas nowość. Co teraz?

oznacz moderatorów
0 ODPOWIEDZI 0