Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Bateria kuchenna kupiona przez klienta 29.06.2023
Klient składa reklamacja 25.10.2023 (problem z przepływem wody) z żądaniem zwrotu pieniędzy
Bateria odebrana od klienta, podczas oględzin stwierdzamy liczne uszkodzenia mechaniczne jej powierzchni, oraz związanych z jej niewłaściwym montażem (uszkodzone nakrętki) na co posiadamy dokumentacje zdjęciową.
Reklamacja uznana usterka usunięta, bateria dokładnie sprawdzona i przetestowana a następnego dnia odesłana do klienta
Klient natychmiast po otrzymaniu baterii twierdzi że jest ona nadal nie sprawna i ponownie żąda zwrotu pieniędzy
Ponownie odbieramy baterie od klienta i stwierdzamy ponad wszelką wątpliwość że bateria jest sprawna a reklamacja bezzasadna o czym informujemy klienta. Sprawne działanie baterii udokumentowane jest filmem który jest przesłany do klienta.
Odsyłamy produkt do kupującego na nasz koszt.
Klient nie odbiera przesyłki mimo że był o niej informowany a bateria wraca do siedziby naszej firmy.
Klient rozpoczyna spór, w pretensjonalny i roszczeniowy sposób pisze że uchylamy się od odpowiedzialności.
W jednej z wypowiedzi w otwartym sporze pisze że „kupił już inną baterie”
Mimo że prowadzimy sprzedaż już kilkanaście lat, taka sytuacja to dla nas nowość. Co teraz?