anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

wściekły klient wysyłka 24 godz

-orbitkownia-
#12 Orędownik#

Wczoraj zadzwoniła do mnie klientka z pretensjami , dlaczego jak kupowała towar było wysyłka w 24 godziny , dziś czekała na numer nadania wchodzi na aukcje a tam 3 dni robocze, a ona w środę wyjeżdża i tego nie odbierze, z jakiej racji allegro wyświetla czas 24 godziny jak ja deklaruje 3 dni? Miało być to widoczne tylko dla mnie , jak się okazuje wprowadza klienta w błąd , a komu klient obniży ocenę ? no przecież wiadomo. Dlaczego raz widać 24 godziny a raz 3 dni? 

oznacz moderatorów
33 ODPOWIEDZI 33

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

W fazie testów widziały to tylko wybrane osoby. Docelowo dla wszystkich to "udogodnienie" jest. 

https://allegro.pl/pomoc/aktualnosci/od-dzis-wszyscy-kupujacy-zobacza-czas-wysylki-i-dostawy-na-pods...

I tak się możemy cieszyć bo teraz w ofercie, w zakładce szczegóły dostawy masz adnotację:

Czas wysyłki: zwykle do 2 dni roboczych.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar do 3 dni roboczych.

 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@-orbitkownia- Czas wysyłki podajemy na podstawie statystyk i danych, w jakim czasie realnie wysyłałaś przesyłki, a nie Twoich deklaracji. Chcemy, aby ta informacja była jak najbardziej precyzyjna i zgodna z rzeczywistością. Od 5 marca informacje o przewidywanym czasie dostawy są widoczne dla wszystkich kupujących. Więcej informacji na ten temat, znajdziesz w naszych Aktualnościach.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

mmwsx
#9 Pomysłodawca#

Czyli świadomie i celowo wprowadzacie klienta w błąd, ignorując zupełnie sprzedającego i jego deklarację.

Deklarujesz wysyłkę w 3 dni? Mamy to gdzieś! Pokażemy kupującemy 24h a później sam się tłumacz. Wystawił ci zaniżoną ocenę lub negatywa? Ojej, jak nam przykro... niestety to jego subiektywna opinia - nie możemy jej usunąć.

To doskonale pokazuje jak allegro traktuje sprzedawców - zapominacie tylko, że sprzedawcy to też ludzie.

oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

To sprzedawca ma ustalać czas wysyłki - jako że jedynie on jest władny określić wszelkie warunki sprzedaży. Nie Wy, bo Wam się tak podoba, lub chcecie uchodzić za platformę sprzedaży o najszybszym czasie wysyłki. 

Nie rozumiem, dlaczego Allegro ingeruje w treść umowy, jaką sprzedawca chce zawrzeć z kupującym. Możesz podać na podstawie jakiego paragrafu? Znów się wcinacie w kc? Art. 543/1 mówi coś? Bo czegoś nie rozumiem. I tak, też mam obecnie spór, bo raczyliście zmienić czas. 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

-orbitkownia-
#12 Orędownik#

ale teraz nie dam rady wysyłać w 24 godziny i to jest świadome wprowadzanie w błąd klienta. 

oznacz moderatorów

-orbitkownia-
#12 Orędownik#

@_HolaOla_  "Chcemy, aby ta informacja była jak najbardziej precyzyjna i zgodna z rzeczywistością."   obecnie termin realizacji to 3 dni robocze, wcześniej nie ma szans. No to mamy waszą rzeczywistość,obniżenie ocen za termin realizacji lub więcej negatywów = utrata super sprzedawcy. Moim zdaniem takie ingerowanie w umowę kuna sprzedaży z waszej strony nie powinno mieć miejsca. tłumaczyłam się klientowi kilkanaście minut , mówiąc że to allegro sobie samo zmienia, i co usłyszałam "chyba sobie pani ze mnie żarty robi"  

oznacz moderatorów

myslenie-szkodzi
#12 Orędownik#

@-orbitkownia-  wyślij klientowi link do naszej dyskusji tutaj, niech sam się przekona z jakimi dzbanami z allegro mamy styczność

oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

@-orbitkownia- ja dziś wkleiłem klientowi, w odpowiedzi na spór, link do tej dyskusji. 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@_HolaOla_  jeśli ingerujecie w treść oferty (parametry - produktyzacja) i jeśli ingerujecie w warunki oferty (czas dostawy) to bierzcie za to odpowiedzialność!

Wy przecież nawet we własnym sklepie nie dotrzymujecie podanych warunków a próbujecie innych uczyć jak powinna wyglądać sprzedaż czy obsługa klienta.

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@medalik_2009I właśnie nie rozumiem dlaczego Allegro nie pozwala umieścić informacji w treści aukcji że to Oni są za to odpowiedzialni ( ponieważ naprawdę są )?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

Bo mogą. Dopóki im UOKiK nie zabroni, w myśl zasady: Co nie jest zabronione, jest dozwolone". Swoją drogą widziałem gdzieś, w ilu sprawach Allegro musiało ustąpić po decyzjach Urzędu. Lista robi wrażenie. Oczywiście All nie poinformuje o tym, bo musi być jak żona Cezara... czyste i poza wszelkimi podejrzeniami. Obawiam się jednak, że tą żoną w tym konkretnym przypadku, jest Valeria Messalina...

 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

Sprzedający ma obowiązek poinformowania konsumenta/kupującego o istotnych właściwościach świadczenia. Istotną właściwością, w rozumieniu ustawy, jest także data wysyłki. Teoretycznie może się zdarzyć, że po Waszej zmianie z kilku dni na 24h, klient dozna jakiejś szkody - co zapewne będzie zdarzać się dość często. Przykład? Proszę - kupuję płytę do laptopa, dla klienta, który musi być obsłużony na już, bo straci kontrakt. Szukam więc firmy, która wyśle mi ową płytę w ciągu 24k. Znajduję, kupuję...i okazuje się, że Allegro zmieniło czas wysyłki z 5 dni na 24h, bo miało taki kaprys. Klient zostaje z ręką w nocniku, bo traci kontrakt i pieniądze, ja tracę wiarygodność i klienta. Kto zyskuje? Wy? Też nie do końca, bo na maksymalnym wk..rwie udaję się do swojej mecenas i proszę ją o pomoc.  I tu pojawia się pytanie - kto w przypadku rozwiązań prawnych, będzie musiał np. wypłacić odszkodowanie? Sprzedający, który deklarował czas wysyłki 3dni, czy Wy - z waszą deklaracją o wysyłce w ciągu 24h?

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

myslenie-szkodzi
#12 Orędownik#

@_HolaOla_ a teraz przeczytaj swoją wypowiedź jeszcze raz i zastanów się, czy nie obraża to twojej własnej inteligencji. 

Nie musisz odpowiadać. 

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@myslenie-szkodzi Nawet tu korpo rozdała im szablony odpowiedzi do wklejania 😄

oznacz moderatorów

Vryko
#18 Luminarz#

@myslenie-szkodzi Też na to zwróciłem uwagę. Problem jest w tym, że ona nie może napisać nic innego - jest trybikiem korpo i musi obracać się tak, jak jej pozwalają większe trybiki. Daj dziewczynie spokój, ona nic nie może i nie jest to jej winą, a jakiegoś "myśliciela" z wyższej półki. 

 

______________
Sołtys Allegro
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@_HolaOla_, napisz to co uważasz, a nie to co ci każą. Nie jesteś botem (chyba).

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

Dyskusja jak widać budzi duże emocje, dziękuję za wszystkie opinie związane ze mną, ale bardzo proszę o wypowiedzi związane z głównym wątkiem.

Podczas serii testów, które przeprowadziliśmy, szukaliśmy najlepszej formy prezentowania czasów dostawy, która jest jednym z ważniejszych czynników warunkujących zakupy w internecie. Na podstawie wyników przeprowadzonych testów oraz posiadanych przez nas danych, zdecydowaliśmy, że czasy dostawy, który pokazujemy kupującym, powinny być jak najbardziej czytelne oraz zgodne z rzeczywistością.

W związku z tym, we wszystkich ofertach, a dokładnie w szczegółach dostawy, czyli również w treści umowy, wyświetlamy informację o wyliczonym czasie wysyłki i deklarowanym czasie wysyłki w postaci komunikatu:

„Czas wysyłki: zwykle do 3 dni roboczych
Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy.
Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar do 2 dni roboczych.”

 

Co więcej, przewidywany czas dostawy wyświetlamy także:

  • w Formularzu dostawy i płatności dla każdej metody dostawy,
  • na stronie “Dziękujemy za zakupy”,
  • w zakładce „Moje kupione” na osi czasu z historią przesyłki .

 

Do obliczeń prezentowanych czasów dostawy używamy zestawu algorytmów, które wykorzystują informacje, otrzymywane od Was, sprzedających. To jaki czas wysyłki, jest wyświetlany, w największej mierze zależy więc od Was. Dlatego gorąco zachęcam do aktualizacji informacji o czasie wysyłki w ofertach, tak były przede wszystkim dokładne i precyzyjne, w jak największym stopniu. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@_HolaOla_ 
Ale wy nie macie prawa czasów dostawy podawać w imieniu Kupującego w ofercie. Kupujący ma ten czas podać i bierze za niego odpowiedzialność.

Możecie sobie swoje algorytmy prezentowania czasu stosować w swoim sklepie. Szczególnie przy produktach gdzie pomylicie się w cenie, ewentualnie w tych, których braknie u Waszego dostawcy.

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@medalik_2009, *Sprzedający 🙂

oznacz moderatorów