anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ogarnijcie rozpatrywanie wniosków o zwrot prowizji

tadeksasnal
#9 Pomysłodawca#

Klient wysyła przez wasz formularz zwrot towaru, ja mu przelewam przez was zwrot wpłaty a mimo to dostaję informację że "Nie otrzymałeś zwrotu prowizji (rabatu transakcyjnego)" - do 99% transakcji muszę się odwoływać. Proszę nie taktujcie mnie jak oszusta tylko ogarnijcie system, skoro wszystko śledzicie to powinniście wiedzieć że transakcja nie doszła skutku. A tylko dlatego że kupującemu się nie chce kliknąć i potwierdzić "[...], jednak Kupujący XYZ tego nie potwierdził." ja muszę tracić czas i klikać w odwołania, które są potem w 100% rozpatrywane na moją korzyść. 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

firma-darwik
#9 Pomysłodawca#

Allegro  wszystko ma jak na dłoni każde odstąpienie od umowy  ale my jestesmy do **piiip**alania na nich i płacenia prowizji  a nie do żadania zwrotu  prowizji 

oznacz moderatorów

tadeksasnal
#9 Pomysłodawca#

lls.JPG

Tak to wygląda jak na obrazku powyżej.

Jeszcze nie można edytować błędów w swoich postach jak na normalnym forum. 

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@tadeksasnal dzięki za zgłoszenie.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@tadeksasnal już niebawem upraszczamy system zwrotu prowizji 🙂 Mam nadzieję, że to pomoże.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@cloudcloud  przez uzależnienie automatu od zwrotu środków przez Allegro Finanse, to dla mniejszych sprzedawców utrudniacie.

oznacz moderatorów