Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zgłosił do Allegro Protect że rząda zwrotu pieniędzy za towar ale ja jako sprzedawca zwróciłam większą część pomniejszając o kwotę naprawy towaru, ponieważ klient używał przez 13 dni i widać ewidentne ślady urzytkowania (mam na dowód zdjęcia). Allegro protect nie uzasadniło swojej decyzji i zwrócą tą kwote pobierając z mojego konta. Chciałam złożyć skargę na Allegro Protect czy to ma sens, proszę o pomoc.
Cześć @edygold, podaj proszę numer zamówienia, o którym wspominasz.
32b963a0-a9c4-11f0-9ad0-4f2766909c3c mam całą korespondebcję w dyskusji, czy mam przesłać tutaj
Dziękuje @edygold, to wystarczy 🙂
Konsultuję sprawę z odpowiednim zespołem, wrócę do tego wątku, gdy otrzymam więcej informacji.