Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie bardzo rozumiem takiej polityki serwisu. Mam aktualnie jedną nierozwiązaną dyskusję, ale jesteśmy cały czas w kontakcie z klientem. Sytuacja jest o tyle kłopotliwa, że klient jest z zagranicy. Mimo wszystko staram się pomóc, ponieważ zakupiony produkt nie do końca spełnił jego oczekiwania. Wysłałem mu kolejną paczkę, bardzo możliwe, że trzeba będzie wysłać jeszcze jedną. Trochę taka pechowa transakcja, ale mojej winy nie ma tutaj żadnej, a bardziej występują ukryte wady w produkcie. Co ciekawe klient doskonale rozumie całą sytuację, jest z nim dobry kontakt, nie czepia się, stara się również pomagać w rozwiązaniu problemu. Zasadniczo nie ma tutaj żadnej spiny. Pomimo naszej ciągłej wymiany wiadomości w tej dyskusji i oczekiwaniu klienta na kolejną przesyłkę, działanie allegro polega przede wszystkim na wtrącaniu się tego typu tekstami:
Client:xxxxxx, czy pamiętasz, że za nieudany zakup możesz odzyskać pieniądze z Allegro Protect?
w jakim celu są wysyłane takie wiadomości, skoro cały czas transakcja w pewnym sensie nie została zakończona. Ja rozumiem, że Allegro Protect ma pomagać w przypadku oszustw, i innych sytuacji, ale tutaj, gdzie obydwie strony się dogadują i starają rozwiązać problem to czemu ma to służyć ?
zakładam, że tak działa program - bot. Jest nastawiony tylko na opcję (nierozwiązana dyskusja) nieważne, że transakcja cały czas jest finalizowana, klient czeka na towar. Z jednej strony rozumiem chęć zadośćuczynienia klientowi, ale ma to sens tylko wtedy, kiedy sprzedawca nie chce wywiazać się ze swojego zobowiązania. w tym przypadku sugerowanie Allegro Protect to po prostu pomyłka, bo nawet nasz klient nie chce żadnej rekompensaty od serwisu, bo zależy mu na produkcie. Ani przez moment nie chciał dokonać zwrotu, ewentualnie chciał wymiany na inną "podobną" rzecz, i właśnie w tym celu działamy, żeby mu to umożliwić, a on cierpliwie czeka 🙂
@mikeza rozumiem, że z Twojego punktu widzenia takie powiadomienie wydaje się być bez senowne, jednak tutaj działa automat. Po upływie określonego czasu, jeśli dyskusja nie jest rozwiązana, to taka wiadomość jest wysyłana automatycznie.
domyśliłem się, chociaż wygląda to trochę komicznie, jak w trakcie naszej rozmowy z klientem i po ustaleniach odnośnie dalszych działań, automat wyskakuje z tym Allegro Protect
Komicznie ? To żenujące i nachalne ze strony Allegro.
fakt, takie słowa również cisną się na usta 🙂
No to ja mam lepszą historię sprzed kilku dni - zakup za pobraniem, klient zgłasza rezygnację - a jakże by inaczej - w dyskusji, potwierdzam mu, allegro nawet bezproblemowo oddaje prowizję, mija sobie czas i nagle klient dostaje propozycję skorzystania z allegro protect - przypominam, pobranie, rezygnacja przed wysyłką - i próbuje z niej skorzystać oznaczając dyskusję jako nierozwiązaną 😄
Czyli nikt tego nie kontroluje, tylko automaty.
tak będzie jak zamiast normalnych pracowników będą obsługiwać nas boty i korpo-ludki. Spróbujcie zadzwonić sobie na info-linię DPD, tam są tylko boty, nic się nie da już załatwić, gadasz tylko z maszyną. Sprytnie to sobie wymyślili.
@la_nika bezsensowny automat jak widać na przykładzie.
jest nowa wersja reklamy TV, oddają pieniadze nawet jak towar będzie zakopany
w ziemi
oczywiście płaci za to sprzedawca
Bareja by tego lepiej nie wymyślił