anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

w jakim terminie sprzedający ma obowiązek uznać lub odrzucić reklamację.

MAMY ROZWIĄZANIE!
MISiKO-Uroda
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, mam pytanie, w jakim terminie sprzedający ma obowiązek uznać lub odrzucić reklamację. Wiem że jest to 14 dni, ale nie wiem czy od daty zgłoszenia reklamacji przez kupującego czy od daty dostarczenia zwrotu reklamowanego towaru do sprzedającego.

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
Sojiro
#13 Ambasador#

Od daty zgłoszenia.

oznacz moderatorów
komis-bell
#21 Demiurg#

@MISiKO-Uroda 14 dni kalendarzowych licząc od północy dnia następującego po dniu w którym została złożona reklamacja.
Jeśli 14 dzień przypada na dzień wolny od pracy to liczy się kolejny najbliższy dzień roboczy.

oznacz moderatorów
foto-hurtownia
#12 Orędownik#

14 dni od daty zgłoszenia, jednak w tym terminie również sprzedawca może wskazać, że wstrzymuje się z decyzją do czasu otrzymania reklamowanego towaru w celu weryfikacji. Oczywiście, jeżeli nie posiadasz już darmowego zwrotu SMART, sprzedający powinien odebrać towar na swój koszt, czyli np. opłacić Ci etykietę zwrotną.

oznacz moderatorów
MISiKO-Uroda
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za informację

oznacz moderatorów