anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

W przypadku zakończenia sprzedaży mojego sklepu lub zamknięcia sklepu

chenzu112
#8 Zapaleniec#

Witaj allegro, mój sklep kończy sprzedaż. Gdy sklep jest zamknięty, moje konto płatnicze innej firmy jest niezgodne z informacjami o sklepie. Czy playu przeleje pieniądze?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

biosorcerer
#15 Entuzjasta#

A ten stary rachunek jeszcze istnieje?

oznacz moderatorów

chenzu112
#8 Zapaleniec#

is gone

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@chenzu112 dane konta Allegro i konta w banku muszą być takie same, aby operator płatności mógł przelać środki. Widzę, że jesteś z nami w kontakcie e-mailowym i ta sprawa jest wyjaśniana. Jeśli przesłałeś do operatora dokumenty przetłumaczone na angielski przez certyfikowanego tłumacza, odpisz proszę w sprawie nr 32242499. 
Jeśli przesłałeś te dokumenty to Doradca powinien skontaktować się z operatorem, aby upewnić się że są ok. Wypłaty wciąż nie są aktywne, więc możliwe, że potrzebne jest coś jeszcze. 

Translate: 
The data of the Allegro account and the bank account must be the same so that the payment operator can transfer funds. I see that you are in contact with us by e-mail and this matter is being clarified. If you have sent documents translated into English by a certified translator to the operator, please write back in case no. 32242499.

If you have uploaded these documents, then the Advisor should contact the operator to make sure they are ok. Withdrawals are still not active, so it's possible that something else is needed.

Monika
   Moderatorka

oznacz moderatorów

chenzu112
#8 Zapaleniec#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Hello, I see that the status is always under review. What is the document for certified translation? My original collection account does not exist, can I receive the payment after I terminate the store's behavior?

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@chenzu112 Have you already uploaded documents via this tab: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/zbycie/przeslij-dokumenty

English translation of the contract for the purchase and sale of the enterprise is necessary. You need to go to a certified translator, translate the sales contract into English and send the translated document. You must complete account verification in order to withdraw funds.

If you do not have these documents or you have a problem with them, write about it via e-mail in case number 32242499.

Ola
Moderatorka