anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Waryfikcja konta do wypłat - blokada srodków od ponad 3 tygodni

SweetSecrets24
#7 Wielbiciel#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

dzień dobry

moje konto do wypłat środków ze sprzedaży jest od ponad 3 tygodni weryfikowane i zablokowane

nie ma deklaracji terminu zakończenia sprawy, i może to się ciągnąć jeszcze długo,

konto jest normalnie aktywne i jest na nim sprzedaż, jako że zgromadziła sie tam spora suma która jest mi pilnie potrzebna,


prosze o informacje jak mogę wydostać zgromadzoną tam kwote,
zapewne macie Państwo procedury na wypadek sytuacji niestandardowych,
w końcu są to moje środki, Państwo jak i PayU jesteście tylko Pośrednikiem w ich obrocie,
oczywiście zgodziłem się na tymczasową blokadę konta, ale nie takiej powyżej 3 tygodnie,

pozdrawiam
Rafał

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@SweetSecrets24 Widzę, że prowadzisz z nami stałą korespondencję mailową, dlatego bardzo mi przykro, ale nie będę Ci w stanie tutaj bardziej pomóc. Niestety nie możemy zrobić nic więcej po swojej stronie, bo wciąż czekamy na informacje od PayU. Jeśli tylko dostaniemy od nich odpowiedź, nasi doradcy od razu się z Tobą skontaktują. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

SweetSecrets24
#7 Wielbiciel#

jeżeli korespondencją jest nazywanie udzielanie  odpowiedzi : "przepraszam za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź. "

albo od 3 tygodni:

"zgłoszenie jest w dalszym ciągu weryfikowane przez operatora. "

to, tak ,prowadzę stałą korespondencję z której nic nie wynika, nazwijmy to ... udzielanie uniwersalnych odpowiedzi które nic nie wnoszą to tematu,

 

a ja nie zadałem teraz pytania odnośnie statusu weryfikacji,

tylko prosiłem o informacje jak mogę TERAZ wydostać zgromadzoną tam kwotę ,moich środków ,

musi być jakiś sposób, no nie jesteście przecież firmą z garażu i jest do takich sytuacji jakiś plan awaryjny

Rafał

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@SweetSecrets24 Wierz mi proszę, że prześledziłam dokładnie całą korespondencję Twojej sprawy i przy okazji każdej odpowiedzi dla Ciebie, nasz pracownik kontaktował się także z operatorem finansowym, czyli PayU. Niestety nie jesteśmy w stanie przyspieszyć procedur innej firmy, 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

SweetSecrets24
#7 Wielbiciel#

ok, ja rozumiem że są problemy techniczne, 

ale jak mogę TERAZ, czyli przed dokończeniem weryfikacji, wydostać zgromadzoną tam kwotę , przecież to konto nie miało wcześniej problemów, ja również jestem pozytywnie zweryfikowany na innym koncie Allegro

oznacz moderatorów

SweetSecrets24
#7 Wielbiciel#

nastała cisza.....

oznacz moderatorów