Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie,
nadaję paczki WE DO do Czech i Słowacji poprzez Rest API.
Niestety nie mogę nadać paczek z nadaniem w punkcie.
Nadaję paczkę z odbiorem kuriera i wszystko ok, ale kiedy próbuje nadać z nadaniem w punkcie mam błąd:
array(4) {
["id"]=>
string(36) "d6e7355b-3e41-cc47-0ef4-7a38e8d717e1"
["parcelId"]=>
NULL
["status"]=>
string(5) "ERROR"
["errors"]=>
array(1) {
[0]=>
array(5) {
["code"]=>
string(11) "BAD_REQUEST"
["message"]=>
string(78) "Field ShipFrom->PointId specified point is not available for the given carrier"
["details"]=>
string(0) ""
["path"]=>
string(78) "/parcel-management/parcel-create-commands/d6e7355b-3e41-cc47-0ef4-7a38e8d717e1"
["userMessage"]=>
string(67) "Wybrany punkt nadania nie jest obsługiwany przez tego przewoźnika"
}
}
}
Czy musi być jakiś konkretny paczkomat czy co muszę wpisać jako punkt nadania?
pozdrawiam
@SKiL-PC Prosze sprawdź, czy problem występuje równie z poziomu Allegro. Jeśli tak, potrzebuję numeru zamówienia oraz zrzutu ekranu z otrzymanym komunikatem na Allegro.
Witam serdecznie, z poziomu Allegro wybiera się tylko nadam z podjazdem kuriera lub nadam w punkcie, paczkomacie, ale kiedy wybiorę nadam w punkcie to nie wybieram w jakim, tylko zaznaczam tę opcję i tyle. Próbowałem też poprzez API nie wysyłać wcale parametru PointID, ale wtedy przyjęło to jako paczkę z nadaniem przez kuriera. Pozdrawiam
@SKiL-PC rozumiem. W takim razie proszę o chwilę cierpliwości. Muszę skonsultować Twoją sprawę z zespołem od API.
Witam serdecznie, proszę o informację co z nadawaniem WE DO przez API z nadaniem w punkcie. Pozdrawiam
Cześć, @SKiL-PC. Proszę, wskaż którego zamówienia dotyczy ten problem. Podeślij również zrzut ekranu z widocznym komunikatem błędu.
Proszę również o zrzut ekranu z WzA, z wykonywanych działań, krok po kroku. Ułatwi to weryfikację źródła problemu.
@SKiL-PC wracam z informacją i niestety potwierdzam błąd, który tkwi w tym szczególe: “errors”:[{“code”:“BAD_REQUEST”,“message”:“Field ShipFrom->PointId specified point is not available for the given carrier”,“details”:“”,“path”:“”,“userMessage”:“Wybrany punkt nadania nie jest obsługiwany przez tego przewoźnika”}],“shipmentId”:null}.
Proszę, abyś spróbował w polu pickup.pointId przekazać wartość "anypoint"
Wpisanie anypoint rozwiązało problem. Paczki nadają się z nadaniem w punkcie. Pytanie tylko dlaczego anypoint nie ma nigdzie w dokumentacji 🙂