anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Web Trucker błędny numer telefonu

wemakesuccess
#8 Zapaleniec#

Witajcie, od wczoraj w Web Truckerze nie można wygenerować etykiety, kiedy numer telefonu klienta ma + O co chodzi, może ktoś wie?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

AdvisorBooks
#12 Orędownik#

@wemakesuccess chodzi Ci o webtruckera inpost do kurierskich? Ja ogólnie zacząłem mieć problemy z tym po ostatniej dużej aktualizacji w inpoście jakiś miesiąc temu, kiedyś mogłem edytować dane klienta i poprawić takie kwiatki a teraz jak coś jest nie tak (głównie to właśnie numer telefonu z + lub spacjami albo z 0048) to wtedy ręcznie wystawiam etykietę na dane klienta, ważne żebyś podał ten adres email przypisany do danej transakcji na domenie allegromail, wtedy numer paczki zaczyta się po API i nie będziesz miał jej zaliczonej jako niewysłanej 

oznacz moderatorów

wemakesuccess
#8 Zapaleniec#

Tak, webtrucker Inpostu. Jak jest dużo paczek to ciężko wszystkie ręcznie wklepywać. Numer przesyłki wklejałem ręcznie w zamówieniu klienta, a mówisz żeby e-mail klienta wpisywać w formularzu? Już nie wiem do kogo pisać. Inpost twierdzi, że po ich stronie nie ma błędu. Może spróbuję do suportu Allegro. Myślałem, że ktoś ma podobny problem i wie jak go rozwiązać

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@wemakesuccess 

Dobry wieczór, 

w celu weryfikacji zgłoszenia prosimy o wiadomość prywatną na pomoc@inpost.pl z podaniem następujących danych:

-zrzut ekranu z komunikatem błędu, 

-login do Pana konta w Aplikacji WebTrucker,

-Numeru telefonu Odbiorcy oraz Nadawcy.

-zrzutu ekranu na którym widoczne są uzupełnione dane dla tej etykiety.

Po otrzymaniu danych zgłoszenie zostanie zweryfikowane z odpowiednim działem.

W imieniu firmy InPost przepraszam za niedogodności. 

oznacz moderatorów

AdvisorBooks
#12 Orędownik#

Wiem że to upierdliwe, niestety dobrego rozwiązania jeszcze nie znalazłem, ja na szczęście mam takich paczek relatywnie niewiele, średnio 2/3 dziennie więc ogarniam. Natomiast z doświadczenia - ten adres email przypisany do transakcji czyli identyfikator transakcji+identyfikator klienta "małpa" allegromail.pl, możesz go skopiować z zamówienia klikając KOPIUM E-MAIL jest kluczowy, bez tego API nie przypisze paczki do zamówienia i nawet jak wkleisz numer przesyłki ręcznie to allegro nie będzie widziało statusów i nie będzie też pokazywało ich klientowi w aplikacji allegro. 

oznacz moderatorów

wemakesuccess
#8 Zapaleniec#

OK, dzięki

oznacz moderatorów