Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
od kilku dni roboczych czekam na zweryfikowanie mojej firmy przez Allegro. W tym czasie udało mi się sprzedać kilka rzeczy, ale nie mogę wypłacić środków, ponieważ czekam na weryfikację a pieniądze są zamrożone.
Co mogę zrobić aby przyspieszyć ten proces?
@megafit95 Kiedy dokładnie rozpocząłeś proces weryfikacji konta do wypłat?
W czwartek 05.01.23
Zawsze najpierw robi się aktywację konta do wypłat a dopiero sprzedaje, pytałeś operatora płatności?
Pierwszy proces weryfikacji firmy przeszedłem poprawnie, udało się wypłacić środki na konto itd.
Pozniej zmieniłem dane, gdyż chciałem mieć nazwę firmy „Megafit” zamiast imienia i nazwiska i proces weryfikacji się nie powiódł wiec podałem ponownie te same dane co za pierwszym razem i od tygodnia jest „weryfikacja w toku”. Wiec z operatorem wszystko Ok
@megafit95 a czy po zmianie danych ponownie wykonałeś przelew weryfikacyjny? Jeśli tak, to czy możesz przesłać potwierdzenia przelewów na adres spolecznosc@allegro.pl?
Tak oczywiście robiłem i konto zostało zaakceptowane a dane firmy nadal nie 😞 wysłałem e-mail
@megafit95 oki, dziękuję, otrzymałam Twoją wiadomość tylko to jest potwierdzenie weryfikacji dla operatora Przelewy24, a jeszcze powinieneś przesłać przelew dla PayU. Aby to zrobić w tej zakładce kliknij proszę "przejdź do banku" w części poświęconej PayU.
W międzyczasie konsultuję Twoją sprawę i dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź 🙂
Dziękuje za odpowiedz. Niestety chcąc zrobić potwierdzenie PayU zostaje automatycznie przekierowany do procesu weryfikacji firmy wiec nie mogę wykonać przelewu 😞
@megafit95 oki, to poproszę Cię jeszcze o cierpliwość i dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź w tej sprawie.
Dziękuje bardzo
@megafit95 Wracam do Ciebie z odpowiedzią w imieniu Moniki - wypłaty zostały aktywowane 🙂
Super, wszystko sie teraz zgadza😁 dziękuje bardzo za pomoc