anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

weryfikacja konta do wypłat

agata19802
#9 Pomysłodawca#

Jak długo można czekać na weryfikację konta firmowego , allegro zablokowała środki do wypłat , celem weryfikacji która będzie obowiązkowa dla wszystkich sprzedających . czekam już tydzień , przerobiłam wszystkie etapy wymagające podczas weryfikacji . czy ktoś to ruszy w końcu ?

oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23

LEW433
#21 Demiurg#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  już kilka osób pisało o takim oczekiwaniu.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@agata19802 Wyjaśniam status weryfikacji wypłat na Twoim koncie, więc jak tylko dostanę więcej informacji w tej sprawie, wrócę do Ciebie ze szczegółami.

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

BiM-BN
#9 Pomysłodawca#

U nas Zablokowali od 1 września i weryfikacja trwa i trwa do dnia dzisiejszego. przelew i kopie dowodu dostali na poczatku miesiąca. Do dzisiaj atakujemy z każdej strony i wszędzie tacy ludzie jak _holaola_ (kłamią i kłamią ) w odpowiedziach na zgłoszenia sprawy, przy postach na facebooku jak i własnie tu . kłamstwa typu zajmujemy się sprawą priorytetowo, przekazaliśmy zgłoszenie do działu , prosimy o cierpliwość i szereg kłamstw i jak widać większe grono sprzedawców tak traktują , na zasadzie kopiuj wklej a konto wypłat dalej zablokowane. TO WIDOCZNIE BRUBSZY SZWINGIEL. DZISIAJ JESTEŚMY NA ETAPIE SKLADANIA DONIESIENIA O WYŁUDZENIE BO ALLEGRO NIE PANUJE NAD OPERATOREM SWOICH PŁATNOŚCI I NAD SAMYM SOBĄ. W kontakcie , nie możemy odpuścić -robią nas w wała ... 

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@BiM-BN, tak, jak napisałam w tym wątku, weryfikuję tę sprawę. Bardzo Cię proszę o powstrzymanie się od wiadomości ad personam. Zapewniam Cię, że jako moderatorki Gadane robimy, co możemy, aby wyjaśniać i rozwiązywać problemy, z jakimi się tu zgłaszacie.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

BiM-BN
#9 Pomysłodawca#

I następny moderator i nadal puste zapewnienia. Mamy 15lat stażu na allegro a traktujecie nas jak stado debili. Rozumiem że sprawą można się zająć dzień , dwa ,trzy, ale nie kilkanaście dni. Tym bardziej w oczy kole jak że od sprzedawcy wymagacie profesjonalizmu a wasz profesjonalizm odbiega od wszelkich standardów , wszyscy tak samo zapewniacie obsługa działów , na facebooku , tutaj czy gdziekolwiek  zacząć ten temat .

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@agata19802 tak jak obiecałam, wracam z informacjami dotyczącymi weryfikacji Twojego konta. Przesłałaś do operatora skan dokumentu, który zakrywa dane niezbędne do weryfikacji. Dlatego też musisz ponownie przesłać dokument tożsamości, na którym widoczne i czytelne muszą być:

- imię i nazwisko,

- PESEL (lub data urodzenia - jeśli nie posiadasz numeru PESEL),

- seria i numer dokumentu, 

- data wydania i data ważności dokumentu. 

Pozostałe dane możesz zakryć, ale istotne jest, aby wszystkie krawędzie dokumentu były w pełni widoczne. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

BiM-BN
#9 Pomysłodawca#

Na skanie było widoczne wszystko co miało być i nie obracajcie kota ogonem że po kilku tygodniach nie odblokowaliście konta bo przesłano nie taki skan-Żenada. Dziesiatki sprzedawców wam przesłali zły skan???? Jaki kolwiek brak np. w dokumentacji obligował was do przeciagania sprawy że jak pisaliście nie raz pracujemy nad tym , specjalne zespoły zajmują się sprawą, przeprasza ze to tyle trwa, i pozostałe **piiip**y???? Myślicie ze po 2 tygodniach zamydlicie nam oczy że czegoś nie doslaliśmy?? dlaczego tego nie stwierdzono w ciagu przewidywanych 3 dni na weryfikację i nikt nie informował o takim absurdzie??? My wysłaliśmy wszystko tak jak miało być i tyle, wina leży wyłacznie po waszej stronie!!!!

oznacz moderatorów

BiM-BN
#9 Pomysłodawca#

Ponownie sprawdzam skan co wysłaliśmy i to co pisaliście co ma być to jest . Nie grajcie na czas !!! Oddajcie poczciwym przedsiębiorcom ich ciężko wypracowane pieniądze.

oznacz moderatorów

BiM-BN
#9 Pomysłodawca#

Jesteście nie poważni że po 2 tygodniach odpisujecie ludziom że ramka w skanie się nie zgadza?? a ilość pikseli się zgadza??? Oddajcie pieniądze , firmy muszą mieć z czego płacić podatki , zusy , wypłaty , faktury itp. 

oznacz moderatorów

BiM-BN
#9 Pomysłodawca#

Dzisiaj ustaliliśmy że od 09 września allegro nie przekazało dokumentacji dla operatora przelewy24 do dnia dzisiejszego 20.09.2022 -dla payu przekazali dopiero 17wrzesnia.(DLA JASNOSCI ALLEGRO IM NIE PRZEKAZAŁO A NIE MY SPRZEDAWCY-PRZELEW ZA ZETA ZROBIONY NA POCZATKU WRZESNIA A SKAN DOWODU PRZEKAZALIŚMY 09.WRZESNIA ALE ALLEGRO NIE PRZEKAZUJE DALEJJ)   Czekaliśmy 3 dni i od 12wrzesnia dobijamy się wszędzie -czat, emaile, psułdo rzecznik allegrowski, messenger itp, wszyscy  Kłamią że sprawa się zajmują , przekazali temat do operatora przez wiele dni a prawda jest taka że nawet nie przesłali tym operatorom tej dokumentacji (ale ich ponaglają jak by co) KPINA ,CODZIENNE KLAMSTWO PRACOWNIKÓW ALLEGRO, PRZECIAGANIE NA CZAS.. DZWONCIE DO OPERATORÓW PAYU I PRZELEWY24 PODACIE NICK A DOWIECIE SIĘ KIEDY IM PRZEKAZALI !!!

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@BiM-BN, jestem w trakcie wyjaśniania tej sprawy. Mimo Twojego zdenerwowania, proszę Cię o przestrzeganie regulaminu społeczności Allegro

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

BiM-BN
#9 Pomysłodawca#

A wy przestrzegacie regulamin takim postepowaniem???

oznacz moderatorów

Rydel_IT
#10 Popularyzator#

Również proszę o sprawdzenie dlaczego moja weryfikacja trwa tak długo. 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Rydel_IT dziekuję za Twoją wiadomość! W sprawie nr 26290357 przekazaliśmy, że wniosek jest weryfikowany przez operatorów płatniczych. Przykro mi, ale nie mam możliwości przyspieszenia tej weryfikacji, pozostaje mi poprosić Cię o cierpliwość. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Rydel_IT
#10 Popularyzator#

Wczoraj dostałem od Was odpowiedź, że weryfikacja została odrzucona z powodu zakrycia części danych, które sami wskazaliście, że mogę ukryć (e-mail od Pani Patrycja Obrusz*******-Rata*****).

Nie rozumiem tego podejścia, ile jeszcze będę zbywany, że sprawa zostanie wkrótce załatwiona?
Może powiedzcie wprost, że chcecie wszystkich danych, do których ma wgląd każdy Wasz pracownik. Jak to się ma do ochrony danych osobowych?

Właśnie swoim podejściem utwierdzacie mnie jak i pewnie wielu innych sprzedawców, że musimy szukać alternatywy dla Allegro. 
To, że na dzisiaj jesteście nr 1 w Polsce nie daje wam zgody na takie traktowanie swoich użytkowników, mamy jak baranki zgadzać się na wszystkie Wasze zachcianki? W imię czego?

Sprawa zostanie zgłoszona do UOKiK, mam nadzieję, że dostaniecie solidną nauczkę za swoje imperialistyczne podejście.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Rydel_IT Cześć. W celu weryfikacji konta do wypłat zostałeś poproszony o przesłanie dokumentów. Konsultantka przesłała Ci plik, w którym opisane były możliwości anonimizacji dokumentu, jednak nigdzie nie wspomniano, że data ważności dokumentu może zostać zakryta. Data wydania i data ważności dokumentu są wymagane do weryfikacji konta. 

oznacz moderatorów

Rydel_IT
#10 Popularyzator#

Dlaczego dopiero tutaj dostaję informację co było problemem braku weryfikacji, a na e-mail tylko link do strony, na której mogę ponownie wysłać brakujące dokumenty.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Rydel_IT Takie informacje są zawarte w wiadomości z 20 września (godz. 16:11) w korespondencji numer 26371122. Jeśli nie otrzymałeś tej wiadomości, to sprawdź proszę folder spam. Konsultant napisał, że potrzebny jest ważny dokument tożsamości i poprosił o zdjęcie lub skan z widoczną datą ważności dokumentu. 🙂 

oznacz moderatorów

Rydel_IT
#10 Popularyzator#

Nie jest to prawdą, w wiadomości nr 26371122 była informacja o tym, aby widoczna była data ważności, a nie data wydania i oczywiście data ważności była widoczna w przesłanym skanie.

Natomiast w wiadomości nr 26378808 dostałem informację "Chodzi dokładnie o zamazany pasek na dole z imieniem i nazwiskiem."

A teraz najlepsze, w wiadomości nr 26193089 był link do instrukcji anonimizacji, w której jak byk jest zamazany wyżej wymieniony pasek.

oznacz moderatorów