Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, dokładnie tydzień temu dokonałem sprzedaży przedmiotu na allegro. Kupujący rozliczył się że mną poprzez przelewy24. Chcąc wypłacić środki na drugie konto zleciłem jego weryfikację. Wykonałem ich kilka, lecz niestety za każdym razem kończyło się to negatywnym wynikiem. Wszystkie dane konta bankowego sprawdzałem kilkanaście razy i są literka w literkę takie jak na allegro. Dlatego też wysłałem emaila do supportu allegro z zapytaniem o powód odrzucenia moich weryfikacji. W informacji zwrotnej powiedziano mi, że skontaktuje się z operatorem.
Następnego dnia środki z mojego konta zniknęły. W historii wypłat nic się nie pojawiło. Dlatego ponownie skontaktowałem się z allegro, aby się zapytać o to, co stało się z pieniędzmi.
W ten sposób od tygodnia bujam się z supportem, który za każdym razem odpisuje mi, że sprawa jest konsultowana z działem eksperckim.
Dziś po ponownym zapytaniu otrzymałem odpowiedź zwrotną:
"Dzień dobry,
dziękuje za wiadomość.
Otrzymałem informację od operatora, iż dostał Pan odpowiednią wiadomość w tej sprawie w dniu tj. 8.12.2023
Prosiłbym o zapoznanie się z wiadomością od operatora płatności.
W razie dodatkowych pytań, chętnie pomogę."
W tym momencie zastanawiam się o co tu chodzi. W podanym dniu żaden e-mail nie przyszedł, a jest to moja główną skrzynka meilowa, którą sprawdzam kilka razy dziennie. W 2023 roku chyba nawet nie robiłem żadnych transakcji na Allegro.
Czy może mi ktoś wytłumaczyć co mam zrobić, aby odzyskać utracone pieniądze oraz dokonać weryfikacji?
Miło by było, gdyby ktoś mi też wytłumaczył w jaki sposób w grudniu przewidziano moje obecne problemy z weryfikacją. Bo to trochę zabawne
Pozdrawiam
@Ratlew Niestety na forum w tej kwestii nie jesteśmy w stanie Ci pomóc. Proszę, kontynuuj rozmowę z doradcami.