Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
"Szanowni Państwo,
W związku z roszczeniem względem przesyłki o ww. numerze, niniejszym informujemy, iż po
przeanalizowaniu przedmiotowej sprawy nie możemy pozytywnie ustosunkować się do przedstawionych roszczeń.
Wyjaśniamy, iż z zebranych informacji wynika, iż zawartość przesyłki stanowił towar (Pianka/klej do schodów . )mogący zabrudzić tę lub inne przewożone przesyłki.
Zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym § 6.1. „DPD odmawia zawarcia Umowy, albo może odstąpić od wykonania usługi po zawarciu Umowy, jeżeli Zleceniodawca lub Nadawca naruszy niniejszy Regulamin, w szczególności:
a) przesyłka zawiera rzeczy niebezpieczne lub mogące wyrządzić szkodę osobom lub w mieniu, w tym w szczególności: materiały łatwopalne (…) ,
l) przesyłka jest w opakowaniu, mogącym zabrudzić lub w inny sposób uszkodzić pozostałe przesyłki
Zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym § 18. „DPD nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi przewozu, jeżeli nie można przypisać DPD winy, a w szczególności jeśli:
f) zaistnieją przypadki wskazane w § 6 ust.1.”
Regulamin Świadczenia Usług w Obrocie Krajowym Nadawca zaakceptował podpisując list przewozowy, a zatem zobowiązał się do ich przestrzegania.
Mając na uwadze powyższe postanowiono jak na wstępie."
Jeśli nie potrafią bezpiecznie dostarczyć metalowych puszek w oryginalnym opakowaniu producenta to co potrafią? NIC i nie muszą, zawsze mogą się powołać na § 6 ust.1.
Uszkodzony przez siebie mechanicznie karton i towar zapakowali do swojego kartonu i jak gdyby nic dostarczyli go do klienta nie informując go że w środku jest uszkodzony i bez wartościowy towar.
@www_izopassiv_pl, dzięki za Twoją wiadomość. Przekażę ją w odpowiednie ręce.