anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Paczka w RUCHU, a jakość sprzedaży

FishBeat
#12 Orędownik#

Panel "jakość sprzedaży" nie bierze pod uwagę paczki w ruchu. Dodaję terminowo numer nadania przesyłki, a i tak w jakości sprzedaży widnieje - brak wysyłki przez co spada ilość punktów. Mam tą opcję jako darmowa wysyłka i zależy mi na niej. Co mam w tym wypadku zrobić, żeby "wysyłka w terminie" uwzględniała te wysyłki jako nadane?

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@FishBeat @FishBeat Czy korzystasz z jakiegoś zewnętrznego oprogramowania do wprowadzenia numeru przesyłek? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

FishBeat
#12 Orędownik#

Na początku roku używałem EasyUploader, potem sam (jako, że jestem też programistą) napisałem prosty skrypt do podawania numerów przez API. Jak wpisuję ręcznie to też nie ma żadnej różnicy.

Dodam, że wysyłam jeszcze przez Allegro Paczkomaty oraz kurier Inpost i tutaj nie ma żadnych problemów. Po wpisaniu numeru przesyłki jest on brany pod uwagę.

Czy ktoś ze sprzedawców którzy wysyłają poprzez Paczka w RUCHu mógł by sprawdzić u siebie jak to wygląda z "wysyłką w terminie" w jakości sprzedaży? Z góry dziękuję za pomoc.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@FishBeat Nie odnotowaliśmy żadnych problemów technicznych w naszych narzędziach, jeśli chodzi o dodawanie numerów przesyłek do paczek w Ruchu, więc komplikacje leżą najprawdopodobniej po stronie Twojego skryptu. Dlatego gorąco polecam nasz profil na GitHubie, na gdzie wypowiadają się nasi programiści od API. Mam nadzieję, że wspólnie, szybko uda Wam się znaleźć rozwiąznie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

FishBeat
#12 Orędownik#