Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
klientka kupiłam bluzke , ja napisałam ze stan bardzo dobry a ona mówi ze jest plama , wyprała bluzke i plama nie zniknęła , co zrobic w takiej sytuacji.
Dzieki za odpowiedx
A czego kupująca żąda??? możesz przyjąć zwrot, możesz się dogadać z kupującą.
@patrycja63 W takiej sytuacji niech klientka Ci odeśle bluzkę w ramach reklamacji, a Ty oddaj jej pieniądze, o ile faktycznie jest tam plama.
Reklamację możesz odrzucić, ale wtedy klientka może otworzyć Dyskusję i poprosić o pomoc Allegro, może też skorzystać z Programu Ochrony Kupujących, a to może stanowić dla Ciebie spory problem.
Nic plama na bluzce z plamą na honorze i problemami, zwróć, dogadaj się albo...nie sprzedawaj takiego czegoś.
@patrycja63 Stan bardzo dobry to kojarzy się potencjalnemu klientowi jako towar używany bez widocznych uszkodzeń a jakaś tłusta plama która nie chce zejść po praniu jest już problemem i tak jak już tu napisali koledzy tylko dialog i wypracowanie kompromisu jest najlepszym rozwiązaniem dla ciebie .Możesz zaproponować obniżkę ceny lub zwyczajnie spytać co by satysfakcjonowało klientkę aby obie strony nie miały do siebie żalu.
Sprzedający nie może proponować obniżenia ceny. Obniżenia ceny może, między innymi, żądać w ramach reklamacji kupujący.
Proponować może ale klient nie musi się na to zgadzać .Zamiast żądać czegokolwiek najpierw warto się po prostu po ludzku dogadać .
z ciekawości - była ta plama czy jej nie było ?
Podam przykład - ja sprzedaję produkty nowe - raz Klient mi zgłosił ,że produkt zawiera plamy.
Zwrot.
Przyszedł ciuch - ufajdany cały z jakiej zupki czy coś. Baba przymierzała pewnie dziecku przy jedzeniu ? Ludzie są bezczelni na maxa....
Oddałem kasę - bo co mi pozostało ? Dyskusja i negatyw - taka alternatywy. Zero szans wybronienia się.