Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Gdzie można zmienić widok przeglądanej oferty?
Aktualnie na zalogowanym użytkowniku oferty wyglądają tak, że są tak jakby ściśnięte i pasek po prawej stronie jest cały czas widoczny:
Po otwarciu oferty w trybie incognito lub jako niezalogowany wszystko wygląda normalnie:
Czy może prowadzone są jakieś testy nowego widoku na grupie użytkowników?
@mix-mce Przy tak dużym promowaniu apki, podejrzewam że to jest cel ( z marketingowego "target") klienteli na którym im zależy. A ze dla sprzedających to porażka?
Wrzucacie zmianę i patrzycie ile osób się na nią skarży? - w skrócie : TAK
Pamiętaj że są zespoły, które za zadanie mają tylko wziąć premię za zmianę, i zupełnie ich nie obchodzi ze jest one bez sensu - patrz "Ukryj - Nie Odkryj"
Wygląd opisu jest okropny, strasznie psuje odbiór strony.
Czemu zmieniacie coś, co dobrze działa, szablon tworzenia nie pokazuje tego jak to wygląda.
I aukcje które zostały zrobione na starym szablonie, przestają dobrze wyglądać na nowym, staje się do bardzo nieczytelne i ten pasek z prawej strony przeszkadza.
Z ciekawości sprawdziłem u siebie. Zrobiłem pełny zrzut samej treści z losowej oferty, wyrzucając nagłówek i stopkę - tak po prostu dla porównania.
Pewnie nie ma to znaczenia, ale korzystam z Firefox + Ublock + AdBlock (z filtrem AlleBlock)
Musiałem mocno skompresować, bo było za duże 😞 https://i.imgur.com/XuuvbKC.jpg
Incognito i na kontach prywatnych w sumie podobnie. Otworzyłem jakąś ofertę na koncie firmowym i od razu zaczął mnie irytować przypięty pasek. Chyba się im coś pomyliło, bo to kupujący powinien mieć taki widok. Po co taki widok na koncie firmowym? Potrafi to ktoś wytłumaczyć? Dla mnie lipa straszna 🙂
Z innej beczki - na koncie prywatnym nie pokazało mi w ofercie "dostawa jutro", na firmowym i bez zalogowania już tak - screeny oczywiście wykonane w tym samym czasie, 17:34 - uprzedzam, to nie wina wtyczek 🙂
@DarkStoorM To jest raczej losowe, mam na tym koncie z którego piszę nowy wygląd, a sprzedawcą nie jestem ani konta firmowego nie mam.
Czy jest szansa, że będzie możliwość wyboru widoku dla zalogowanych użytkowników, ponieważ ta forma z paskiem z prawej strony ekranu jest mało przejrzysta aby zapoznać się dokładniej z ofertą i całkowicie nie funkcjonalna. Zarówno zdjęcia jak i opis, są mało sympatyczne dla odbiorcy.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Witam, chciałem zapytać co się podziało z formatem aukcji? Zmniejszył się format wyświetlanych opisów do tej pory było to 1140 px na szerokość teraz zdjęcia wyraźnie się skalują do mniejszych o połowę na rzecz informacji u kogo taniej i szybciej które towarzyszą nam przez całość przewijania opisu. Aukcje które mogły się wyróżniać ze względu na swoją atrakcyjność wyglądają teraz jak przy ''sprzedaży garażowej'' na jedno kopyto. Dodatkowo allegro nie informowało o zmianie, takie rzeczy zgłasza się wcześniej, opisy cały czas powstają. Opłaty prowizyjne oczywiście zostały na stałym poziomie mimo że jako sprzedający mamy 50 % mniej pola aby zaprezentować produkt po ostatniej aktualizacji. Dedykowane opisy tworzone pod aukcje to nie zwykłe wystawienie oferty ze zdjęciem głównym, ktoś za to zapłacił i spędził nad tym czas aby jakoś to wyglądało... Jaki jest cel tej zmiany?
@eforma taki widok to test nowego wyglądu ofert. Połączyłam Twoją wiadomość z wątkiem dotyczącym tego tematu. Zależy nam, żeby zwiększać wygodę użytkowników, którzy przeglądają stronę oferty. Chcemy, żeby kupujący mieli łatwy i szybki dostęp do szczegółowych informacji o produkcie, a także mogli sprawdzić inne oferty tego produktu. Na bieżąco przekazujemy Wasze uwagi na temat tego testu zespołowi, który zajmuje się zmianą.
Dziękuję za Twoją opinię!
la_nika informacji o produkcie, mniejszej cenie u innego sprzedającego przed kupującymi nikt nie ukrywał były one dostępne jak wyciągniecie ręki. Dziękuję że podpięła mnie Pani do tematu, jak widać nie tylko eforma ma nieprzychylne zdanie na temat ostatniej zmiany i informacji ze strony allegro. Myślę że większość firm które ''podłączyliście'' do nowego widoku ofert ma podobne zdanie jak forumowicze allegro gadane.
@eforma Celem tej zmiany jest pomniejszenie sprzedaży większości sprzedającym, którzy płacą za wyróżnianie, adsy i żeby ściągać ruch do hurtowników na Allegro w jeszcze prostszy sposób, bo jak już wiemy, kupujący wcale nie ma obowiązku zapoznawania się z opisem oferty, więc go pomniejszyli 🙂