anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wiele przesyłek Smart - koszmar Sprzedającego

Filtrant
#9 Pomysłodawca#

Witam,

W sprzedaży najczęściej korzystam z dostaw przez paczkomaty Inpost i przeważnie zakupy klientów mieszczą się w rozmiarze A.

Problem zaczyna się gdy klient kupi za dużo.

Mam teraz sytuację, że klient kupił 2 szt, na jednej aukcji oraz 1 szt. na innej. W ustawieniu dostaw tej pierwszej max sztuk w paczce to 2.

System radośnie połączył to w jeden zakup i wystawił mi 1 etykietę Smart. Drugą mogę sobie sam opłacić - jak w systemie Inpost zmienię rozmiar z A na B to Smart zmienia się w płatną. Tak czy siak to ja płacę za transport.

Allegro na próbę reklamacji odpowiedziało, że nie mogą mi wygenerować dodatkowej etykiety a udzielenie rabatu 8,99 żeby to rozwiązać nie jest dobrym pomysłem. Niemniej jest im przykro, że jestem niezadowolony.

Zaproponowano abym wyłączył wszystkim klientom możliwość łączenia zakupów w jedną dostawę (każda liczona osobno).

Jak rozwiązujecie takie sytuacje ? Jest jakaś metoda aby ulepszyć ten system ?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

Kasiulki2
#17 Koryfeusz#

@Filtrant 

Nie łapię...

Po zmianie gabarytu dla przesyłki paczkomatowej skasowało Cię za Smarta? Ja nieraz zmieniałam A na B i Smart zostawał. Właściwie to musi zostać, ponieważ umowa Allegro z InPostem nie różnicuje przesyłek pod względem wielkości.

Moim zdaniem to się nadaje do reklamacji w InPost.

oznacz moderatorów

Filtrant
#9 Pomysłodawca#

 

Masz rację, teraz działa. Nie wiem czemu nie działało wcześniej.

Co mnie nie ratuje teraz bo już jedną A wydrukowałem (z nadzieją że dostanę drugą)...

oznacz moderatorów

Kasiulki2
#17 Koryfeusz#

@Filtrant 

Zastanów się, czy nie warto ustawić wysyłki do paczkomatu tak, żeby każde zamówienie, nieważne jak duże, było łączone w jedną przesyłkę. Ja tak mam i sobie chwalę.

Jeśli trafi się klient marzenie i zamówi tyle, że nie wlezie nawet w gabaryt C, to z przyjemnością mu zasponsoruję dodatkową przesyłkę, albo i pięć😃

Jeśli nie sprzedajesz rzeczy, które są albo duże albo ciężkie i jednocześnie masz z nich niewielki zysk jednostkowy, warto przemyśleć takie rozwiązanie.

A że popłynąłeś na 8,99? Za naukę się płaci😁 Następnym razem telefon do InPostu - a może i teraz warto reklamację złożyć - ot tak, żeby się dowiedzieć czy to zadziała? Albo oddadzą kasę, albo powiedzą, co zrobiłeś źle. W obu przypadkach jesteś wygrany.

oznacz moderatorów

Ce_Tadeusz
#7 Wielbiciel#

Mam teraz dokładnie ten sam problem, i czuję że Allegro robi mnie w balona: jeden klient zamówił 30 zestawów przedmiotów, co po 5 zestawów na paczkę daje 6 przesyłek (tak to z resztą widać w panelu zamówień). Gdyby uczynił to robiąc 6 zamowień, dla każdego z nich miałbym etykietę, a że zamówił wszystko na raz w jednym koszyku (też bym tak zrobił na jego miejscu!) to dostałem tylko 1 darmową etykietę. Jak dla mnie to jest brzydka dziura w systemie.. Ta sama transakcja, dla Allegro taka sama prowizja, i albo 1 etykieta albo 6 (?!).

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@Ce_Tadeusz 

Jeśli w zamówieniach widzisz 6 przesyłek to możesz wygenerować 6 darmowych etykiet. Jeśli to paczkomaty Inpost i nadajesz w managerze to po kolei klikasz Allegro - import allegro inpost- zmieniasz filtr z niewygenerowanych na wygenerowane, szukasz tego zakupu lub wklepujesz login kupującego i generujesz 5 kolejnych etykiet jedna po drugiej.

_____________
Kama
oznacz moderatorów