Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
W sprzedaży najczęściej korzystam z dostaw przez paczkomaty Inpost i przeważnie zakupy klientów mieszczą się w rozmiarze A.
Problem zaczyna się gdy klient kupi za dużo.
Mam teraz sytuację, że klient kupił 2 szt, na jednej aukcji oraz 1 szt. na innej. W ustawieniu dostaw tej pierwszej max sztuk w paczce to 2.
System radośnie połączył to w jeden zakup i wystawił mi 1 etykietę Smart. Drugą mogę sobie sam opłacić - jak w systemie Inpost zmienię rozmiar z A na B to Smart zmienia się w płatną. Tak czy siak to ja płacę za transport.
Allegro na próbę reklamacji odpowiedziało, że nie mogą mi wygenerować dodatkowej etykiety a udzielenie rabatu 8,99 żeby to rozwiązać nie jest dobrym pomysłem. Niemniej jest im przykro, że jestem niezadowolony.
Zaproponowano abym wyłączył wszystkim klientom możliwość łączenia zakupów w jedną dostawę (każda liczona osobno).
Jak rozwiązujecie takie sytuacje ? Jest jakaś metoda aby ulepszyć ten system ?
Nie łapię...
Po zmianie gabarytu dla przesyłki paczkomatowej skasowało Cię za Smarta? Ja nieraz zmieniałam A na B i Smart zostawał. Właściwie to musi zostać, ponieważ umowa Allegro z InPostem nie różnicuje przesyłek pod względem wielkości.
Moim zdaniem to się nadaje do reklamacji w InPost.
Masz rację, teraz działa. Nie wiem czemu nie działało wcześniej.
Co mnie nie ratuje teraz bo już jedną A wydrukowałem (z nadzieją że dostanę drugą)...
Zastanów się, czy nie warto ustawić wysyłki do paczkomatu tak, żeby każde zamówienie, nieważne jak duże, było łączone w jedną przesyłkę. Ja tak mam i sobie chwalę.
Jeśli trafi się klient marzenie i zamówi tyle, że nie wlezie nawet w gabaryt C, to z przyjemnością mu zasponsoruję dodatkową przesyłkę, albo i pięć😃
Jeśli nie sprzedajesz rzeczy, które są albo duże albo ciężkie i jednocześnie masz z nich niewielki zysk jednostkowy, warto przemyśleć takie rozwiązanie.
A że popłynąłeś na 8,99? Za naukę się płaci😁 Następnym razem telefon do InPostu - a może i teraz warto reklamację złożyć - ot tak, żeby się dowiedzieć czy to zadziała? Albo oddadzą kasę, albo powiedzą, co zrobiłeś źle. W obu przypadkach jesteś wygrany.
Mam teraz dokładnie ten sam problem, i czuję że Allegro robi mnie w balona: jeden klient zamówił 30 zestawów przedmiotów, co po 5 zestawów na paczkę daje 6 przesyłek (tak to z resztą widać w panelu zamówień). Gdyby uczynił to robiąc 6 zamowień, dla każdego z nich miałbym etykietę, a że zamówił wszystko na raz w jednym koszyku (też bym tak zrobił na jego miejscu!) to dostałem tylko 1 darmową etykietę. Jak dla mnie to jest brzydka dziura w systemie.. Ta sama transakcja, dla Allegro taka sama prowizja, i albo 1 etykieta albo 6 (?!).
Jeśli w zamówieniach widzisz 6 przesyłek to możesz wygenerować 6 darmowych etykiet. Jeśli to paczkomaty Inpost i nadajesz w managerze to po kolei klikasz Allegro - import allegro inpost- zmieniasz filtr z niewygenerowanych na wygenerowane, szukasz tego zakupu lub wklepujesz login kupującego i generujesz 5 kolejnych etykiet jedna po drugiej.