Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dniu dzisiejszym praktycznie wszystkie moje oferty w odzieży się pomieszały, warianty produktowe (pomimo wypełnienia wszystkich parametrów zgodnych do całego modelu) nijak się mają do wariantów ofertowych! Błagam zróbcie coś z tym, bo to się odbija na całej sprzedaży - klienci wypytują o rozmiary, bo pokazują się jako niedostępne, a w rzeczywistości są na Allegro (różnią się tylko rozmiarem w parametrach). DRAMAT!!! Nie wspomnę o tym, że Allegro ustawia najmniej korzystne zdjęcie z wszystkich na miniaturkę, brak słów.
@zagano44 Niestety nie mogę tego zgłosić bez konkretnych przykładów, więc proszę Cię o wskazanie ofert, których dotyczy problem i jeśli to możliwe, przedstawienie nieprawidłowości na zrzutach ekranu.
Problem dotyczy poniższych przykładów:
Pierwsza sprawa - składam ofertę wielowariantową w moim modelu 5014 (5 kolorów):
Zdjęcia są jak widać identyczne - po zapisaniu ta oferta znajduje się pod tym linkiem: https://allegro.pl/oferta/szorty-meskie-kapielowe-spodenki-sportowe-l-zagano-10993389244?reco_id=c5f... - z dnia na dzień oferty, które miałem rozdzielone modelami (jedna multioferta to model w kilku(nastu) kolorach) zostały wrzucone do jednej multioferty, gdzie jest ponad 100 ofert... dla klienta to katorga znaleźć drugą wersję kolorystyczną danego modelu.
Tu jest link, który otwiera prawidłowe połączenie tego modelu: https://allegro.pl/oferta/szorty-kapielowe-meskie-spodenki-sport-xl-zagano-13498577227 (niestety klient go nie widzi).
Posługując się dalej przykładem tego modelu - jak to jest możliwe, że ten sam model z jednego linku wyświetla się tak jak wyświetlał się przez lata:
a w stworzonej przez Was multiofercie po produktyzacji rozmiar XL jakby się rozpłynął:
takich problemów z dnia na dzień mam setki przy ponad 2000 ofert... ręce opadają. Kiedy ręcznie próbuję rozdzielić te oferty i złączyć je ponownie, to znowu trafiam do tego samego miejsca - chaotyczna multioferta odpychająca klienta.
Druga sprawa - dlaczego zdjęcie, które normalnie jest przodem:
na miniaturce jest tyłem:
to również bardzo odpycha kupujących?
Co mam zrobić w tej sytuacji, nie chcę rzucać nieprzyjemnymi epitetami, tylko jestem bezradny - mam co najmniej tysiąc ofert nie tak jak były jeszcze wczoraj. To jest tylko przykład dwóch modeli na dziesiątki jakie mamy? W jaki sposób mogę to przywrócić do widoku sprzed zmian, które dokonał automat?
@zagano44 Dziękuję za szczegółowe opisanie sprawy. Zgłoszone przez Ciebie problemy nie wyglądają na błędy. Zdaje się, że system działa zgodnie z założeniami - łączy oferty w większą liczbę wariantów, z których klient może dowolnie wybierać.
Rozumiem, że takie ustawienia nie są dla Ciebie satysfakcjonujące. Jednocześnie obecnie nie jestem w stanie zaproponować rozwiązania, które mogłoby zmienić tę sytuację.
Naprawdę? Tak teraz będą wyglądały oferty odzieży? Jeżeli już idziemy takim tokiem myślenia - dlaczego w takim razie nie wszystkie oferty są w tej zbiorczej? Mają takie same parametry, różnią się jedynie rozmiarem, ale nie są ze sobą połączone. Gdzie takie oferty zgłaszać?
Nie mam pretensji absolutnie do Was, zespołu, bo przecież to nie Wasza wina, ale jest to frustrujące, że w praktyce tak wygląda działanie katalogu produktów. Proszę o informację gdzie mam zgłosić oferty, które nie wyświetlają się klientom w wielowariantach produktowych? Czy ma to być poprzez zwykły formularz? I drugie pytanie - skoro w produkcie zdjęcie przodu jest jako pierwsze, a tyłu jako drugie to dlaczego przez produktyzację w sporej części ofert wyświetla się najpierw tył? Gdzie takie rzeczy również zgłaszać?
@zagano44 To ostatnie zdjęcie przywodzi mi na myśl tylko komunistyczny slogan: Frontem do klienta! 🤣🤣🤣
@zagano44 jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zawsze możesz przesłać do nas konkretne oferty do weryfikacji przez formularz kontaktowy. Natomiast kwestię widoku przedmiotu - na zdjęciu z przodu i na miniaturce z tyłu, wyjaśniam już z zespołem, więc gdy tylko dostanę informacje w tej sprawie, wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
W sprawie zdjęć u konkurencji, czy możesz podać mi dokładny numer tej oferty? Sprawdzimy to i postaram się to wyjaśnić, ale tutaj potrzebuję konkretnych przykładów.
Przygotuję wszystkie oferty, które zostały rozłączone jak najszybciej, bo jest ich dziesiątki, jak nie setki. Jeżeli chodzi o konkurencję, to miałem na myśli pytanie o listing (wyświetlanie wg trafności na hasło 'szorty kąpielowe męskie') z tego linku: https://allegro.pl/listing?string=szorty%20k%C4%85pielowe%20m%C4%99skie
Dlaczego wiele innych ofert, przykładowo ta https://allegro.pl/oferta/w001-r-xxl-spodenki-kapielowe-krotkie-szorty-10646213644 czy ta ze screena w innej mojej odpowiedzi w tym temacie: https://allegro.pl/oferta/krotkie-spodenki-kapielowki-meskie-szorty-kolor-s-13654478946
na listingu pojawiają się u nich wybór rozmiaru i kolorów podczas przeglądania (mam na myśli stronę trafności, nie wejście w aukcję), a w naszej multiofercie z tego linka: https://allegro.pl/oferta/szorty-kapielowe-meskie-spodenki-sportowe-l-zagano-13133667219
przy przeglądaniu strony hasła nie ma możliwości podglądu innych kolorów i rozmiarów. To jest mocno zniechęcające, ponieważ klient może uznać, że nie ma innych wariantów. Szkoda, że teraz to wszystko wychodzi, kiedy dla naszej firmy właśnie zaczął się szczyt sezonu. Niemniej jednak dziękuję za odpowiedź i chęć pomocy.
@nat_not @_HolaOla_ loguję się w poniedziałek i kolejna niespodzianka - dlaczego moja najlepsza oferta: https://allegro.pl/oferta/szorty-kapielowe-meskie-spodenki-sportowe-l-zagano-13133667219 jest nagle odpięta od całości? Dlaczego w piątek jeszcze ta oferta była spięta z resztą, a dzisiaj nawet jak łączę ją ręcznie to pokazuje się klientowi osobno?
Czy wiadomo coś w sprawie miniaturek pokazywanych tyłem?
@zagano44 przesłałam Twoje zgłoszenie odnośnie wielowariantu do naszego działu technicznego. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią, najszybciej jak to będzie możliwe.
Wskaż jeszcze proszę numery ofert, w których występują inne wersje kolorystyczne tego produktu.
@w_kiwi @_HolaOla_ dziękuję - i tu pytanie a propos ofert wielowariantowych - od piątku do dzisiejszego poranka moje oferty wyświetlały się według wariantów automatycznych - generowanych na podstawie Waszego katalogu produktów. Około, nie wiem, 11:00/12:00, oferty zmieniły się na te wielowariantowe, które ja łączę ręcznie. Oczywiście mówię o widoku z perspektywy klienta. Czy możecie powiedzieć od czego to zależy? Czy takie zmiany będą częste, czy da się gdzieś ustawić, aby te oferty wyświetlały się według mojego połączenia?
@zagano44 Tak, w ofercie 13133667219 już poprawiliśmy zdjęcie, więc teraz na miniaturce jest produkt prezentowany przodem. Gdybyś zauważył taką samą sytuację w innych ofertach możesz zgłosić je do nas tutaj lub przez formularz kontaktowy.
@_HolaOla_dziękuję, zgłosiłem mnóstwo ofert przez formularz, jak i po prostu w katalogu produktów, więc kwestia zdjęć będzie rozwiązana
Jeszcze jedna rzecz - dlaczego u konkurencji pojawia się wybór kolorów i rozmiarów? (zdjęcie poniżej):
a w naszych ofertach po "akcji" złączenia automatycznie wielowariantowych produktów takie warianty się nie wyświetlają jako dostępne?
Dodam, że tak, ta oferta jest w multiofercie. Przecież klient widząc coś takiego może stwierdzić, że nie ma więcej wariantów - ok, rezygnuję. Naprawdę jest to niesamowicie frustrujące, byłby ktoś tak miły, aby mi to wyjaśnić lub co mam zrobić, aby taka opcja się wyświetlała? Bo mam wrażenie, że pomimo kilku lat doświadczenia w sprzedaży całkowicie zgłupiałem...
no........ siadaj i zgłaszaj 2000 ofert, allegro poprawi........... a za chwilę, znów się włączy produktyzacja i zabawa zacznie się od nowa........ więc znów zgłosisz.........
Osobiście jak mam wyszukać coś z odzieży to jadę sobie kupić do centrum handlowego. 2 godziny i jestem obkupiony a na allegro jak szukam nawet głupich butów to weekend zmarnowany. BRAWO allegro BRAWO. Bardzo wszystko usprawniliście.
Drugi asortyment który mnie interesował to różnego rodzaju starocie i użytkowy złom elektroniczny. Teraz nikt tego nie wystawia - boją się konsekwencji po sprzedaży (bo sprzedajesz złom a klient oczekuje nowego). Jeżdżę teraz sobie raz w miesiącu w niedzielę na giełdę.
Niedługo zostaną tylko oferty od Pana TukTuka z chin.
Poczekajcie jeszcze chwilę. Allegro szykuje nowe kategorie, będzie przenosić do nich aukcje w/g ich uznania, kto zapanuje nad zmianami prowizji?