Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, to już trzeci dzień batalii z Inpostem. W poniedziałek popołudniu wysłali nam wiadomość że na drugi dzień zawieszają nasze konto bo nie zapłaciliśmy im rachunku. Natychmiast wysłaliśmy ich potwierdzenie zapłaty zapłaty za fv (wszystko było w terminie). Na drugi dzień zablokowali nasze konto inpost. Po 30h! od wysłania im maila z potwierdzeniem zapłaty odpowiedzieli i napisali że ta fv jest zapłacona ale fvry poniżej juz nie - o dziwo zobaczyliśmy fv i zaległości zupełnie innej firmy w stosunku do Inpost. Odpisaliśmy im że to nie nasze fv i nie nasze długi i jak mogli podpiąć czyjeś zobowiązania pod nasze konto inpost i nas zablokować!!!! od 24 h nie odpisują a konto dalej jest zablokowane. Już 3 dzień pokrywamy koszty wysyłek inpost - ponosimy same straty ponieważ sprzedajemy drobne i niekosztowne produkty. Jak sobie poradzić w tej sytuacji. Największym problemem jest utrata punktów i tak dalej, skargi klientów itp. Jak się okazało Inpost za naszymi plecami zabrał nam naszego opiekuna i nie mamy w tej chwili żadnego przypisanego nam !!!Jak Allegro może pomoć?
Dziękuję za odpowiedź udało się z nimi załatwić ale ile nerwów to nie ma co
nawet nie chce myśleć 😞