Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, to już trzeci dzień batalii z Inpostem. W poniedziałek popołudniu wysłali nam wiadomość że na drugi dzień zawieszają nasze konto bo nie zapłaciliśmy im rachunku. Natychmiast wysłaliśmy ich potwierdzenie zapłaty zapłaty za fv (wszystko było w terminie). Na drugi dzień zablokowali nasze konto inpost. Po 30h! od wysłania im maila z potwierdzeniem zapłaty odpowiedzieli i napisali że ta fv jest zapłacona ale fvry poniżej juz nie - o dziwo zobaczyliśmy fv i zaległości zupełnie innej firmy w stosunku do Inpost. Odpisaliśmy im że to nie nasze fv i nie nasze długi i jak mogli podpiąć czyjeś zobowiązania pod nasze konto inpost i nas zablokować!!!! od 24 h nie odpisują a konto dalej jest zablokowane. Już 3 dzień pokrywamy koszty wysyłek inpost - ponosimy same straty ponieważ sprzedajemy drobne i niekosztowne produkty. Jak sobie poradzić w tej sytuacji. Największym problemem jest utrata punktów i tak dalej, skargi klientów itp. Jak się okazało Inpost za naszymi plecami zabrał nam naszego opiekuna i nie mamy w tej chwili żadnego przypisanego nam !!!Jak Allegro może pomoć?
Podejrzewamy, @MagicFashions że pomogła rozmowa tu na społeczności, czyli założenie tematu rozmowy i dodawanie (małpa)INPOST do naszych wypowiedzi - inni użytkownicy także się wypowiadali załączając (małpa)Inpost do ich wypowiedzi co nie umknęło uwadze Inpostu który kazał nam do nich napisać na pomoc inpost. Normalnie pisząc na pomoc inpost dostanie Pan odpowiedź najwcześniej za kilka dni. Jednak założenie dyskusji tutaj i rozpoczęcie polemiki z Inpost przez allegro społeczność w naszym przypadku poskutkowało tym, że w końcu ktoś zaczął rozpatrywać nasz wniosek na poważnie.
PS: przed rozpoczęciem dyskusji tutaj pisaliśmy na: windykacja@inpost.pl
Proszę nie tracić czasu na szukanie nr telefonu do nich bo niczego Pan nie znajdzie. Po tym jak założyliśmy temat tu i tutaj odezwał się do nas inpost z prośbą o napisanie do nich na pomoc .... nagle magicznie zaczęliśmy z nimi korespondować i w momencie odblokowane zostało nasze konto - tak jak pisaliśmy wyżej, przez 4 dni nic nie udało nam się odkręcić dopiero po interwencji tutaj blokada została zdjęta.
windykacja@ inpost odpowiedziała po 30h i jej zapytania były w stylu proszę przesłać potwierdzenie zapłaty i znowu 30h czekania na odpowiedź: przelew był ok ale są inne długi (kogoś innego) - po naszej odpowiedzi na ten mail zero odpowiedzi i stąd skierowanie wiadomości i opisanie sytuacji tutaj
Dziękuję za odpowiedź udało się z nimi załatwić ale ile nerwów to nie ma co
nawet nie chce myśleć 😞
U nas to samo. Potwierdzenie przelewu wysłane, informacja z windykacji jest o odblokowaniu konta a konto nadal nie działa. @InPost czekamy.
powodzenia @alphadan_biuro !
oby było szybciej niż u nas 😕
@InPost
U nas to samo, konto zablokowane a opiekun rozkłada ręce. Prosimy o interwencję.
Wychodzi na to ze nie tylko my mamy problemy z @InPost .
Kurier przyjechał i mówi że nie jedna firma, od której odbiera paczki, nawet nie może nadać przez niego bo mu na skaner nie wchodzą przesyłki, nawet te które zdążyli wg umowy, przed blokadą konta wydrukować. System im sie sypie a to my z klientami będziemy mieli przeprawy ...