anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam, czy mogę rozwiązać problem z kupującym w następujący sposób?

Swiat_Pierogow
#7 Wielbiciel#

Kupująca tydzień temu zamówiła u mnie produkty i zgłosiła problem, iż paczki z produktami przyszły uszkodzone itp. Stwierdziłam, że nie będę się kłóciła i pójdę Pani na rękę - tj. Oddałam pieniążki oraz, takk jak Pani sobie zażyczyła, wysłałam ponownie ZA DARMO paczkę z produktami. Dziwnym trafem, za dwa dni Pani ponownie złożyła u mnie dwa dość spore zamówienia, tym razem już ku przestrodze sama zapakowałam zamówienia i dopilnowałam, żeby nic się z nimi nie stało. Oczywiście, dzisiaj ponownie założona dyskusja - „paczki są uszkodzone, proszę o zwrot pieniędzy”. Zadzwoniłam do Pani i zważywszy na poprzednią sytuację, poprosiłam o odesłanie produktów, w zamian za zwrot pieniążków. Na co kupująca się oburzyła, powiedziała, że ona mi nie odeślę tych produktów, bo nie ma czasu się bawić w takie rzeczy. Chce natomiast żebym ja jej podesłała jakieś nowe rzeczy w celu rekompensaty. Nie zgodziłam się na to i zaczęła mnie straszyć wyższymi organami. Co mam zrobić w tej sytuacji? Iść w zaparte czy pójść na jej kompromis? Z góry dziękuję 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

To jej napisz za wymuszenia to ty ją możesz zgłosić do wyższych organów .  Na takie gierki są paragrafy.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

art 286 kk

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

iść w zaparte , w pierwszej kolejności poproś o zdjęcia uszkodzeń oraz protokół szkody spisany z przewoźnikiem 

oznacz moderatorów

Client:128117527
#7 Wielbiciel#

@Swiat_Pierogow Jak przesyłka uszkodzona to zażądaj protokołu szkody, ma na to 7dni.

oznacz moderatorów