anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam. Czy wy też macie problem przez ten CZATBOT Alina?

DBESTSHOP
#8 Zapaleniec#

Kupujący kontaktuje się z  nami przez czat allegro. Prosimy go o zdjęcie do rozpoczęcia reklamacji i ten CZATBOT kolejny raz blokuje wysyłkę wiadomości 

"Psst! Tu Allina, czatbot Allegro. Zanim wyślesz wiadomość do sprzedającego, mam małą podpowiedź!"

Blokuje tak że wiadomość nie dochodzi do kupującego, niestety działa to też w drugą stronę gdy kupujący kontaktuję się z nami. 

Czy da się to badziewie jakoś wyłączyć?  

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@DBESTSHOP podaj mi proszę login kupującego, którego wiadomości do Ciebie są blokowane. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

DBESTSHOP
#8 Zapaleniec#

auto-max-rp

a oto wiadomość jaką próbowałem wysłać 

"Witam. Prosiłbym o zdjęcia szkieł w celu weryfikacji problemu. Sprawdzimy proces pakowania ze stanowiska pracownika i rozpoczniemy reklamacje 🙂

13:30

Ta wiadomość została wstrzymana.
oznacz moderatorów

DBESTSHOP
#8 Zapaleniec#

i tak za każdym razem 


Psst! Tu Allina, czatbot Allegro. Zanim wyślesz wiadomość do sprzedającego, mam małą podpowiedź!

Jeśli Twój zakup jest w jakimś stopniu wadliwy, możesz złożyć reklamację. Więcej na ten temat przeczytasz w naszym artykule.

Warunki reklamacji sprawdzisz w ofercie.

  1. Znajdź interesującą Cię ofertę.
  2. Przejdź do zakładki Reklamacja.
  3. Zapoznaj się z warunkami reklamacji. Sprzedawca opisał tam, w jaki sposób zwrócisz wadliwy towar.

Pamiętaj, aby w zgłoszeniu podać jak najwięcej szczegółów dotyczących wady/uszkodzenia. Przyspieszy to proces reklamacji. Czas na jej rozpatrzenie to 14 dni.

Załatwione, polecam się na przyszłość.



wszystko fajnie ładnie tylko że to ja próbuje skontaktować się z kupującym i jak zmieniam zdanie to i tak CZATBOT twierdzi że jestem Kupującym 🙂 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@DBESTSHOP już działam w tej sprawie, także poproszę Cię o cierpliwość. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@DBESTSHOP Wysyłając wiadomość masz opcje "Tak, wyślij" i "Nie, dziękuję" - jak na tym przykładzie:  

Zrzut ekranu 2024-06-7 o 12.23.14.png

Kiedy klikniesz "Tak, wyślij", zatrzymana przez czatbota wiadomość trafi do Kupującego, a dopiero jak klikniesz "Nie, dziękuję" zobaczysz taki komunikat: 

Zrzut ekranu 2024-06-7 o 12.34.42.png

Dlatego w tej sytuacji musiałeś sam zablokować wysłanie tej wiadomości. Jeśli następnym razem klikniesz "Tak, wyślij" nie powinno być problemu. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów