Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam pytanie, klient dziś zakupił u mnie produkt i napisał w wiadomości że prosi o wysłanie za 4 dni.
Ja mam wysyłki 1 dnia. Czy w tej sytuacji tracę punkty za nieterminowe wysyłki ?
Z mojego doświadczenia wynika, że tak ale tylko przez 1-2 dni. W momencie gdy minął termin wysyłki piszesz do allegro lub prosisz tu moderatorki o usuniecie tego ze statystyk. Pamiętaj dodać zrzut z prośby klienta. Dziewczyny załatwiały mi to w dobę, przez kontakt trwało ze 2 dni. Nie da się zawczasu poprosić, próbowałam, co jest świ.ństwem.
@danutamix gdy zamówienie będzie już miała status opóźnione, prześlij do nas numer zamówienia oraz zrzut ekranu z wiadomością od kupującego z prośbą o późniejszą wysyłkę. Wykluczymy zamówienie z jakości i nie stracisz punktów.