Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
„Oświadczenie kupującego: 16.02.2021r. Oświadczam, że po wpłacie kwoty 100zł (sto złotych) wpłaconych na konto [edycja] mBank w związku jako rekompensata do zakupionego towaru który posiadał wadę ukrytą, uznam transakcję za zakończoną i zakończę spór na Allegro. Jeżeli chce pan abym nie opisywał nigdzie w mediach i internecie iż pana firma sprzedała mi rzecz z wadą ukrytą i o zaistniałej sytuacji oraz zakończyć spór i uznać sytuację za całkowicie zakończoną i nie będę domagać się żadnych roszczeń przeciwko panu lub pańskiej firmie to mogę to zrobić ale tylko i wyłącznie po zwrocie kwoty 150zł (sto pięćdziesiąt złotych) wpłaconych na konto 3[edycja] mBank. Kupujący [edycja]”
nadmieniam fakt iz chcemy przyjac zwrot a towar kosztował 149 złotch brutto
LEPIEJ TAKIE COS WYPISYWAC KUPUJACEMU .. jak chcemy naprawic towar ale on nie chce go odesłac w zaden sposóbmisio_nr1_2007 15 lutego 2021 21:33
@szejk-gmbhtak a czym naprawi jak nie ma sprężyny ? pasowało by się dowiedzieć że nie ma możliwości naprawy bez elementu który trzeba w to miejsce wstawić bo nie da się tego zrobić drutem albo sznurkiem więc pasowało by to wiedzieć a nie się kompromitować. Poza tym chyba ekonomicznej wysłać sprzedawcy towar listem za 10zł i zakończyć sprawę niż nakładać na kupującego dodatkowe obciążenia w kwocie 35zł i czas oczekiwania 14 i w tym czasie człowiek zostaje bez auta, dodajmy czas trwania tego sporu czy chciał by pan tyle nie mieć auta? niech się pan postawi w mojej sytuacji zostać bez auta ponad 2 tygodnie fajnie nie ? bo trzeba odesłać sprzedawcy towar bo ten nie może wysłać sprężyny listem za 10zł ?
A kto powiedział, że musi naprawić? Może uznać reklamację i zwrócić koszty. Wszystkie koszty. Powtarzam - takie są przepisy.
Że też jeszcze nie przyleciał niejaki @xyz96 i tego panu nie wytłumaczył. A, zapomniałem. On tylko w sprzedawców wali 🙂
P.S.
Jak czas goni to się kupuje na miejscu a nie ciągnie z neta.
ma Pan podac jedno rozczenie napisalismy obnizenie ceny 71 procent , oswiadczenie wysłane w załaczniku do naprawy ma Pan odesłac towar i wtedy odpowiemy co i jak czy reklamacja jest zasadna w ciagu 14 dni ale wystawianie fv na naszą firme to juz kodeks karny nasze dane
@robertrutkowskiczekam na zdjęcie sprężyny niech wszyscy zobaczą czym pan to będzie naprawiać!!! Niech pan pokaże a nie się kompromituje! A poza tym złożyłem reklamację więc niech się pan zajmie jej rozpatrzeniem. Lub wyśle odpowiedź pisemną i podstawą prawną że nie rozpatrzy pan reklamacji! Czekam na pana decyzję.
@robertrutkowski podałem roszczenie chcę wymiany sprężyny na nową, lub używaną, lub wysyłki tej sprężyny lub ja kupię sprężynę a pan zwróci pieniądze a pan co ma sprężynę, niech pan wysyła ją do mnie czekam z niecierpliwością. Jak pan nie ma spokojnie ja ją zamówię i obciążę pana kosztami. Zgodnie z prawem bo towar miał wadę ukrytą o czym pan nie pisze ani słowem czego się pan wybiela skoro jest pan nierzetelnym sprzedawcą i nie pisze pan prawdy w opisie aukcji?
NIKT NIE KAZE PAKOAĆ TYLKO WYSŁAC DO NAS DO REKLAMACJI takie jest stanowisko nasze i allegro
jedna zadanie reklamacyjne prosze oraz odeslac towar do nas musimy to sprawdzic czy jest uszkodzone i reklamcja jest zasadna nie bardzo rozumiemy czemu Pan nie chce zrobić jak piszemy my i mowią przepisy szok !
@robertrutkowskia dlaczego ja mam odsyłać coś żeby pan stwierdził uszkodzenie o którym pan od początku doskonale wiedział i to skrupulatnie ukrywał. I ja mam ponosić dodatkowe koszty, który mi pan nie odda skoro ma pan problem z wysłaniem sprężyny za 10zł lub zamieszczeniem tu zdjęcia że pan taką sprężynę w ogóle posiada, że ma pan czym to w ogóle naprawić. Ode mnie ma pan co najmniej 4 zdjęcia z każdej strony z tego uszkodzenia. Po co się pan kompromituje! Co wyjmie pan drut z parasola czy ze spawarki ? jak pan nie ma sprężyny to nie mamy o czym pisać. Bo miesza pan **piiip**o w betoniarce i nic z tego nie wynika.
Nikt nic nie ukrył prosze odesłac towar do reklamacji jak mówi Allegro i my sprawdzimy i odpowiemy na reklamacje czy jest zasadna w ciagu 14 dni lub bez odsyłki jak pisaliśmy 100 razy dajemy rabat bez ogladania 71 procent towaru wszystko !
Witam.. zapoznalem sie z korespondecja Pana do nas .. Probuje nas Pan szantazowac i stawia warunki niezgodne z prawem wyznaczanie czasu godzin ..Posadzka nas Pan o brak paragonu gdzie podalismy wszystko do sprawdzenia online w urzedzie Skarbowym.. Jak Pan tego straszenia szantazowaniem nie zaniecha jestem zmuszony przekazac sprawe do prokuratury o szantaż i proba wyludzenia.. To jest scigane z urzedu..Nasza firma nikogo nie oszukala od poczatu piszemy ze zwrot nie ma problemu oraz prosze przedstawic fv na naprawe takie nasze stanowisko.. Towar moze Pan zwrocic zgodnie z ustawa lub reklamowac .. ps.. na jakiej podstawie mamy Panu zwrocic 100 zloty bez okazania fv na naprawe..Nie mamy tez pewnosci zadnej iz otrzyma Pan od nas 100 złoty i dalej nie bedzie nas Pan szantazowal jak to Pan teraz robi .. Prosze skorzystac z jednego narzedzia ktore przewidzial ustawodawca zwrot lub reklamacja .. Lub moze Pan napisac oswiadczenie iz przekazany rabat jest na naprawe towaru i zaniecha Pan szantazu oraz dzialania na niekorzysc firmy.. Milego Dnia ..
korespondencja do kupujacego z dnia 16.02
to szantaż i sprawa pojdzie do prokuratury nie odmowilismy zwrotu ani reklamacji //Oświadczenie kupującego:
16.02.2021r.
Oświadczam, że po wpłacie kwoty 100zł (sto złotych) wpłaconych na konto 37 1140 2004 0000 3602 2904 8704 mBank w związku jako rekompensata do zakupionego towaru który posiadał wadę ukrytą, uznam transakcję za zakończoną i zakończę spór na Allegro. Jeżeli chce pan abym nie opisywał nigdzie w mediach i internecie iż pana firma sprzedała mi rzecz z wadą ukrytą i o zaistniałej sytuacji oraz zakończyć spór i uznać sytuację za całkowicie zakończoną i nie będę domagać się żadnych roszczeń przeciwko panu lub pańskiej firmie to mogę to zrobić ale tylko i wyłącznie po zwrocie kwoty 150zł (sto pięćdziesiąt złotych) wpłaconych na konto 37 1140 2004 0000 3602 2904 8704 mBank.
Kupujący misio_nr1_2007
@robertrutkowskipanie sprzedawco. Nic pan nie zrobił więc jak sam zmarnowałem swój czas, telefon i pieniądze i zamówiłem sprężynę do wybieraka.Właśnie dziś ją odebrałem. Może teraz się pan tu wszystkim pochwali jak zakończy tą sytuację, która powstała w wyniku tego że wysłał pan towar z wadą ukrytą.