Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Działamy już z zespołem technicznym, aby przywrócić funkcjonalność jak najszybciej. Zdajemy sobie sprawę jak ważne jest nadawanie na czas, dlatego zachęcamy do zapisania numerów zamówień, które mogą zostać opóźnione przez tę sytuację. W razie potrzeby będziemy mogli wykluczyć takie zamówienia.
Przepraszamy za utrudnienia!
@piocam Komunikat związany jest z wprowadzeniem nowych funkcji przy zamówieniach płatnych przy odbiorze, tutaj więcej informacji na ten temat. Można w takiej sytuacji spróbować skorzystać z Wysyłam z Allegro w trybie incognito (tryb prywatny), wyczyścić dane strony Allegro w przeglądarce. Jeśli to nie pomoże, to jutro do godziny 9:00 problem zostanie rozwiązany.
Komunikat nie ma związku z tym, że Twoje konto jest zablokowane. Jeśli chcesz wyjaśnić blokadę, napisz przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt