Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, my mamy wszystko uzupełnione, a występuje u nas problem ze Słowacją Pobranie: Nazwa COD jest za długa.
acf8e760-eb6d-11ee-8ba8-f505429739df
@Sport_Centrum To jest zupełnie inny problem. Już przekazałam zgłoszenie.
To proszę o informację, jak coś będzie ustalone.
@Sport_Centrum Wracam do Ciebie z odpowiedzią. W sekcji danych płatności za pobraniem są niedozwolone znaki. Usuń je, a wszystko zadziała. 🙂
Może Pani szczegółowiej naprowadzić gdzie tego szukać? I jakie znaki są niedozwolone?
@Sport_Centrum Musisz to zrobić w ustawieniach danych do wypłat. Chodzi konkretnie o nazwę właściciela kont bankowego.
Dalej nie do końca rozumiem, co jest nie tak tam. Mieliśmy już wcześniej zamówienia DPD pobraniowe na Słowację np. 89806080-e0ad-11ee-b71f-e79975b7d457
Nie było problemu z etykietą. Nazwa konta właściciela nie może mieć znaków "ź" itp.?
Może Pani powiedzieć, co jest nie tak? Co tam musimy zmienić? Długość pul? Znaki specjalne? Dalej nam się etykieta nie generuje.
@Sport_Centrum co dokładnie masz wpisane w polu "nazwa właściciela konta bankowego"?