Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, nie mogę wystawić oferty ponieważ :
"W opisie oferty umieszczasz informacje dotyczące faktury lub innego dowodu zakupu. Informacje zawarte w opisie oferty muszą być ściśle związane z oferowanym produktem i nie mogą dotyczyć dowodu zakupu, który Kupujący otrzyma wraz z towarem. Jeżeli informacje te odnoszą się do warunków gwarancji lub zwrotu zakupionego produktu, to umieść je w odpowiedniej zakładce Gwarancja, Reklamacja lub Zwroty. Informacje dotyczące faktury należy umieścić w wyznaczonym do tego parametrze. Usuń z opisu oferty niedozwolone zapisy.
I teraz pytam w jakim opisie? Informacja o dowodzie zakupu została zawarta w zawartości zestawu, nic więcej nie ma.
Wystawianie tu jest czasem tak stresujące, że na targu " wioskowym wolałabym stać z towarem"
@lombardi_gryf czyli wszystko wiesz , teraz pytanie ,- po co ten wątek ?? . Tak jest i .... co jest na końcu ?
Racja, zapomniałam, że na tym portalu tylko klienci mają PRAWA.
@lombardi_gryf pomyśl tylko , jesteś przedsiębiorcą czyli odpowiadasz za towar względem konsumenta również rękojmii ,teraz pytanie 😁 po kiego czorta na stronie opisu oferty informacja o gwarancji czy dowodzie zakupu skoro są do tego odpowiednie zakładki .
Klient w zakładkach nie potrafi nawet informacji znaleźć jak reklamację złożyć. Gdybym nie wiedziała po jakiego czorta, to bym nie pisała. Dziękuje za rozmowę, pozdrawiam
@mdrogeria Jeśli sprzedaje się pojedyncze sztuki używanego towaru z których każdy ma inny okres gwarancji to łatwiej jest napisać w opisie jedno zdanie - do kiedy dokładnie i w jakiej formie obowiązuje gwarancja.
W zakładce GWARANCJA nie ma możliwości określenia daty do której obowiązuje gwarancja - można wybrać okres liczony w miesiącach ale to domyślnie liczy się od daty zakupu na allegro - a tu jest mowa o gwarancji producenta z pierwotnym dowodem zakupu.
Ponadto dla każdej oferty trzeba tworzyć nową zakładkę i po czasie robi się z tego okropny bałagan...
@komis-bell zapewne jest racja w tym co piszesz , ale świadomość klientów dotycząca rękojmii jest coraz większa , a w przypadku produktów używanych ustawodawca określił jej czas na minimum 1 rok . Klient aktualnie nie boryka się z gwarancjami producenta tylko wali z rękojmią do sprzedawcy .
@mdrogeria Rękojmia rękojmią ale są sytuacje w których gwarancja producenta (jeśli jest) działa szybciej i sprawniej niż "przepychanki" ze sprzedającym - np lombardem (który i tak koniec końców towar do naprawy wyśle do serwisu producenta).
Mówię to jednocześnie jako osoba prowadząca mały lombard jak i jako konsument.
Wiele reklamacji z tytułu gwarancji już w życiu załatwiłem - jako konsument - i praktycznie wszystkie bezpośrednio z producentem i jego serwisami - wszystko załatwione błyskawicznie i bez pośredników.
@komis-bell ale to klient wybiera z jakiego tytułu składa reklamację .
@mdrogeria Nie no jasne, ja oczywiście nikogo do niczego nie zmuszam. Klient może wybrać - gwarancja/rękojmia.
Z doświadczenia tylko powiem, że klienci chętniej wybierają towar z gwarancją bo mogą wtedy bezpośrednio korzystać ze wsparcia serwisów producenta - tam nierzadko załatwienie naprawy jest znacznie szybsze i wygodniejsze.
Wypowiadam się tu z perspektywy konsumenta którym również jestem (:
Druga sprawa - kupując np od lombardu towar z gwarancją producenta często trwa ona dłużej niż 12 miesięcy rękojmii.