Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Witam, klient zgłasza problem z zamówieniem ALE000032BC8530
nie dostał sms o przesyłce i wraca do nas, a chce to odebrać , proszę o interwencję i dostarczenie tej przesyłki jak należy do odbiorcy
@instbud Dzień dobry. W momencie dostarczenia przesyłki do automatu, powiadomienie z kodem odbioru przesyłane jest:
- jako e-mail,
- jako push (jeśli Kupujący korzysta z aplikacji Allegro),
- jako sms (jeśli Kupujący nie korzysta z aplikacji Allegro lub nie będziemy mogli dostarczyć powiadomienia w tej formie).
Sprawdziliśmy tę sytuację i do Klienta były wysłane powiadomienia mejlowe o tytule "Przesyłka czeka na odbiór" 11 i 12 października. Mamy informację, że Klient odczytał te mejle 13 października o godzinie 9:29, kiedy jeszcze paczka była w automacie paczkowym i jeszcze mógł ją odebrać.
Przesyłka została już odebrana przez kuriera z automatu i wraca do Ciebie. Na tym etapie nie ma już niestety możliwości zawrócenia jej. Po uzgodnieniu z Klientem możesz nadać paczkę ponownie lub zwrócić wpłatę.