Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Moi drodzy mam takie pytanie,poniewaz w panelu Jakości Sprzedaży,jest taki obszar jak Terminowe odpowiedzi do klientów,u mni eten obszar jest na -70pkt,a to dlatego ,że nie maiłaem pojęcia,że jak odpowiem klientowi na zadane pytanie a on odeśle mi maila z informacją np,Dziękuję to ja powinienem także odesłac mu ponownego maila zwrotnego z odp,np.równiez dziękuje abym to ja zakończył korespondecję,w przeciwnym razie będzie to traktowane jako brak reakcji na odpowiedź klienta.Czy to jest prawda co piszę?
@miKAdostyl1 Z tego co tu piszą inni sprzedawcy wynika, że liczy się tylko czas pierwszej odpowiedzi na pytanie klienta.
xyz96jesteś w błędzie , spodkało mnie to samo
@mdrogeria To nie ja jestem w błędzie, powtarzam to, co pisali tu inni sprzedawcy. Ja nie sprzedaję tu i tego nie wiem.
@mdrogeria Moderator tu także potwierdzał/a, że liczy się czas pierwszą odpowiedź.
jest tu gdzieś duża nieścisłość,nikt do końca nie ma pewności a mnie to dotknęlo w praktyce i sądzę,że trzeba odpowiadać na każda wiadomość nawet za piatym razem jak klient podziękuję,
miKAdostyl1 co zrobić z klientem , który uporczywie odpowiada na .... dziękuję ,,,,, proszę ,,,, itp.
Też mi się tak wydaje, że musisz za każdym razem odpowiedzieć.
Ja miałem inny przypadek - Klientka zapytała przez formularz, za chwilę zadzwoniła, sama rozwiązała problem i myślałem, że po temacie. A to - brak odpowiedzi i minus 😞
Tak samo - ani w aplikacji sprzedaż (beznadziejne ankiety za każdym razem) ani poprzez przeglądarkę nie było zaznaczonej nowej wiadomości od Klientki - no i znowu minus :((
denverfood_pl skutecznej odpowiedzi musisz udzielić przez system . Ku uciesze allegro kiedyś na kolejny wpis typu dziękuję ......odpowiedzialem kropką ....... a klient zrewanżował się znakiem zapytania .