anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

witam,pytanie na temat terminowe Odpowiedzi dla klientów

miKAdostyl1
#8 Zapaleniec#

Moi drodzy mam takie pytanie,poniewaz w panelu Jakości Sprzedaży,jest taki obszar jak Terminowe odpowiedzi do klientów,u mni eten obszar jest na -70pkt,a to dlatego ,że nie maiłaem pojęcia,że jak odpowiem klientowi na zadane pytanie a on odeśle mi maila z informacją np,Dziękuję to ja powinienem także odesłac mu ponownego maila zwrotnego z odp,np.równiez dziękuje abym to ja zakończył korespondecję,w przeciwnym razie będzie to traktowane jako brak reakcji na odpowiedź klienta.Czy to jest prawda co piszę?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

xyz96
#21 Demiurg#

@miKAdostyl1 Z tego co tu piszą inni sprzedawcy wynika, że liczy się tylko czas pierwszej odpowiedzi na pytanie klienta.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

xyz96jesteś w błędzie , spodkało mnie to samo 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@mdrogeria To nie ja jestem w błędzie, powtarzam to, co pisali tu inni sprzedawcy. Ja nie sprzedaję tu i tego nie wiem.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@mdrogeria Moderator tu także potwierdzał/a, że liczy się czas pierwszą odpowiedź.

oznacz moderatorów

miKAdostyl1
#8 Zapaleniec#

jest tu gdzieś duża nieścisłość,nikt do końca nie ma pewności a mnie to dotknęlo w praktyce i sądzę,że trzeba odpowiadać na każda wiadomość nawet za piatym razem jak klient podziękuję,

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

miKAdostyl1 co zrobić z klientem , który uporczywie odpowiada na .... dziękuję ,,,,, proszę   ,,,, itp.

oznacz moderatorów

denverfood_pl
#7 Wielbiciel#

Też mi się tak wydaje, że musisz za każdym razem odpowiedzieć. 

Ja miałem inny przypadek - Klientka zapytała przez formularz, za chwilę zadzwoniła, sama rozwiązała problem i myślałem, że po temacie. A to - brak odpowiedzi i minus 😞

Tak samo - ani w aplikacji sprzedaż (beznadziejne ankiety za każdym razem) ani poprzez przeglądarkę nie było zaznaczonej nowej wiadomości od Klientki - no i znowu minus :((

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

denverfood_pl skutecznej odpowiedzi musisz udzielić przez system . Ku uciesze allegro kiedyś na kolejny wpis typu dziękuję ......odpowiedzialem kropką ....... a klient zrewanżował się znakiem zapytania .

oznacz moderatorów