anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Witam! Zrobiłam zakupy w piątek! A transakcja jest nadal w toku! O co chodzi! A pieniążki są na konc

piotr68pl
#7 Wielbiciel#

Witam! Zrobiłam zakupy w piątek! A transakcja jest nadal w toku! O co chodzi! A pieniążki są na koncie! Proszę o pomoc! 

  •  
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

Client:44052296
#21 Demiurg#

@piotr68pl a jaką metodą płaciłeś? Może płatność niepoprawnie się zaksięgowała?

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Być może twój przelew się nie powiódł lub wpłata jest jeszcze nie zaksięgowana (banki w weekendy nie księgują).

oznacz moderatorów

rudzielec10824
#9 Pomysłodawca#

Płatność znika mi z konta w jednej sekundzie po potwierdzeniu kupuję i płacę. Więc niemożliwe żeby sprzedawca tego nie widział. Po za tym dostaje się szereg powiadomień z Allegro gdzie kasa jest.  Użytkuję Allegro 13 lat i 4 miesiące. Nie zapłacisz to też masz komunikat że płatność się nie powiodła.

oznacz moderatorów

rudzielec10824
#9 Pomysłodawca#

Sprzedający nie potwierdził lub nic nie zrobił żeby zapakować i wysłać towar.

Druga wizja to błąd na  Allegro. 

Miałam odebraną przesyłkę i ze dwa dni aktualizowali że jest dostarczona, potem jeszcze z 5 dni upłynęło do pełnej aktualizacji dostawy towaru. W tym przypadku Allegro działało jak chciało! 

Allegro może szwankować po prostu lub sprzedawca. 

Się nie dowiesz bo często taki sprzedawca ma odpowiedź wysyłają przez bota i czekasz pełen nadziei w pełnej nieświadomość. 

U mnie po anulacji wysyłki towaru przez sprzedawcę nadal widnieje opcja że mogę zwróci towar. Allegro zablokowało konto sprzedawcy ale bałaganu nie naprawiło.

Sprzedawca nie ma kasy na koncie Allegro. Taki bankrut który pobrał 32,99 z towar i przesyłkę . I pewnie nie zwróci tych 32,99 złotego. Numer konta do zwrotu dostał.  Allegro milczy!!!

Kara dla niego zerowa jest. Według mnie. Blokada konta Allegro tylko. Są inne serwisy sprzedaży więc to nie jest kara dla sprzedawcy.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@piotr68pl Czy przy tym zamówienie masz dostępną opcję "anulowania płatności"? Jeśli tak, kliknij proszę z w ten przycisk,  a następnie skorzystaj z przycisku [ponów płatność] przy nieopłaconym zamówieniu.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów