Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wszystkich, zapewne zauważyliście że można do zamówień doczepić fakturę za dane zamówienie. Czy kupujący dostaje jakąś informację że tutaj ma tą fakturę? Czy muszę go o tym informować, pisać wiadomości czy dzwonić z tą informacją? Chcę uniknąć miliona telefonów i pytań o niedostarczoną fakturę.
@expo-drew dobre pytanie, też się nad tym zastanawiam, a póki co wysyłam tradycyjnie. 🙂
@konto zamknięteja od dziś zaczynam tak działać, zobaczymy co z tego wyjdzie 😁
expo-drew ja dokumenty wkładam do przesyłek. Klient dostaje i towar i dokument. Dopóki nie ma wymogu formy elektronicznej trzymam sie tradycyjnej.
https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/dodaj-fakture-za-zakup-w-zakladce-zamowienia-8dVk2DvnrC7 wiem , że kupujący jednak mają problemy z odnalezieniem faktury . Osobiście załączam formę papierową i jest spokój .
@expo-drew tak, faktura będzie wysyłana do Kupujących, otrzymają ją mailem. Jeżeli chodzi o odroczone płatności dla firm, po weryfikacji faktury prze firmę PragmaGO, prześlemy ją w jednym mailu, który będzie zawierał dwie faktury (jedna za zakup, druga za płatność za pomocą Odroczonej płatności dla Firm), bardziej szczegółowe informacje na ten temat są dostępne tutaj.
Tutaj podsyłam jeszcze raz link, który został wysłany przez @mdrogeria (dziękuję!), ponieważ wdarła się literówka i kierował do pustej strony.
@la_nika Dziękuję za odpowiedź. Mi akurat chodziło o samą fakturę z opłaconego zamówienia w całości. Nie wiedziałam czy o dodaniu faktury muszę informować kupującego czy sam będzie to widział.