Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od dzisiaj jako sprzedający nie musicie się z nami kontaktować, żeby potwierdzić pozytywne wyjaśnienie sprawy i zamknąć dyskusję. Chcemy oszczędzać Wasz czas, dlatego wprowadziliśmy zmiany w Dyskusjach i w określonych przypadkach dyskusja zostanie automatycznie zamknięta.
Dyskusja zostanie automatycznie zamknięta jeśli:
Co się jeszcze zmieniło?
Pracownik Allegro może ponownie otworzyć Dyskusję w uzasadnionych przypadkach, na prośbę kupującego. Taka sytuacja może się zdarzyć, jeśli kupujący nadal będzie miał problem z zakupem.
Przykład: Kupujący zakłada Dyskusję z powodem: nie otrzymałem towaru. Sprzedający wywiązuje się z transakcji i dostarcza towar do kupującego. Po pewnym czasie przedmiot uszkadza się i kupujący chciałby zgłosić reklamację poprzez założenie Dyskusji. W takiej sytuacji pracownik Allegro może ponownie wznowić ją na prośbę kupującego.
Ponownie otwartą Dyskusję obsłużycie na dobrze Wam już znanych zasadach, a na odpowiedź macie standardowo 24 godziny – oczywiście z wyłączeniem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy. Przy czym, jeśli ponownie otworzymy Dyskusję w ciągu 30 dni – liczymy ją tylko raz w panelu Jakości sprzedaży.
Zmianę wprowadzamy w odpowiedzi na Wasze liczne głosy i sugestie. Nie będziecie już musieli każdorazowo kontaktować się z pracownikiem Allegro lub z klientem z prośbą o zamknięcie Dyskusji, a cały proces będzie dla Was mniej angażujący.
Bardzo proszę, choć temat ( dyskusja ) została po mojej interwencji natychmiast zamknięty -
do zakupu z 18.04.2023 (8485b160-dd80-11ed-a256-d3211fdde537)
| WIBRUJĄCA USZCZELKA POMPKI NA PENISA MALESATION (11578239133) | 89,99 zł |
mam problem z odesłaniem produktu
Dyskusja była na innym moim koncie sprzedażowym.
Niestety to nie pierwszy przypadek, kiedy wydaje mi się, że pracownik allegro jest w tym dziale z zupełnego przypadku i nie zna obowiązujących przepisów.
Kilka razy zgłaszałam też pracownikom allegro inny paradoks odnośnie dyskusji, który można byłoby poprawić i zaoszczędzić wszystkim czas i nerwy.
Sytuacja kiedy dokonujemy zwrotu środków do klienta po zakupie poprzez system allegro ( allegro finance ) np. z powodu chwilowego wyprzedania się towaru. Allegro ma wszystko w systemie, czyli zwrot środków i po kilku dniach przyznaje zwrot prowizji. Klient po kilku dniach zakłada dyskusję w temacie - brak wysłania towaru, lub w ten deseń. Co otrzymujemy wtedy automatycznie od robota allegro ? Pogróżki, że mamy szybciutko wysłać towar lub zwrócić środki bo inaczej dobierze się nam do skóry POK ....
Na mnie to działa jak płachta na byka, bo dlaczego wysyła do mnie allegro tego typu sformułowania, skoro zwróciłam parę dni temu poprzez ich system środki dla klienta i w związku z tym otrzymałam od nich zwrot prowizji !
Masz w pełni rację
teksty allegro w dyskusjach po zwrocie wpłaty są przynajmniej bezczelne
jak i trochę chamskie
niedopracowanie systemu allegro jest obracane przez serwis przeciwko sprzedawcy
allegro kreuje się na szeryfa, często ograniczając też prawa konsumenta
Heh, coraz więcej kwiatków tutaj. Allegro wchodzi w buty sprzedawcy i łamie prawo do granic możliwości (w sensie ten konsultant). Ale co poradzisz, kiedy jedyne co potrafi, to copy paste... Myślenie to coraz bardziej deficytowa sprawa - tutaj - szczególnie.