anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wróciła przesyłka ,klient domaga się ponownej wysyłki

MAMY ROZWIĄZANIE!
emilka3477
#9 Pomysłodawca#

Wysłałam paczkę po dwóch dniach od zamówienia.  Podałam nr nadania. Po 3 tyg paczka wróciła. Za odbiór zapłaciłam 13 zł. Klientka domaga się ponownego wysłania bo ona zapłaciła a nic nie dostała. Twierdzi, że nie dostała ode mnie emaila z nr nadania. Tłumacze, że nie dostała bezpośrednio ode mnie, tylko musiała dostać przez allegro. Moze nie zwróciła uwagi, może wylądował w spamie. Avizo tez nie dostała a jest na chorobowym w domu.domaga się ponownej wysyłki. Co robić w takiej sytuacji? 

oznacz moderatorów
25 ODPOWIEDZI 25
pinsplash
#21 Demiurg#

@xyz96 No i ?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@pinsplash Co no i? Nie zawierała z pocztą umowy, tylko ze sprzedawcą. Nie doszło do wydania rzeczy.

oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@xyz96 Nie doszło do wydania rzeczy z jej winy... no i?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
emilka3477
#9 Pomysłodawca#

Przedstawiłam jej propozycje i czekam na decyzje

oznacz moderatorów
WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@pinsplash  Raczej siebie niech obwinia, bo przesyłka była dwa razy awizowana.

Ula

Ula
oznacz moderatorów
PawHaft
#12 Orędownik#

@emilka3477 Takich sytuacji mam sporo, zawsze mi się udaje dogadać z kontrahentem i wpłaca za ponowną wysyłkę. Reklamacje z pocztą? raczej nie uznają tego bo była awizowana a nie zaginęła czy też opóźniona nie była.

Od pewnego czasu aby nie mieć takich sytuacji poświęcam trochę czasu raz w tygodniu i wysyłam maile do tych kontrahentów gdzie w statusie przesyłka jest  "awizowana" Chyba lepszej metody nie ma na to aby kontrahenci odbierali przesyłki w terminie.

oznacz moderatorów