Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wysłałam paczkę po dwóch dniach od zamówienia. Podałam nr nadania. Po 3 tyg paczka wróciła. Za odbiór zapłaciłam 13 zł. Klientka domaga się ponownego wysłania bo ona zapłaciła a nic nie dostała. Twierdzi, że nie dostała ode mnie emaila z nr nadania. Tłumacze, że nie dostała bezpośrednio ode mnie, tylko musiała dostać przez allegro. Moze nie zwróciła uwagi, może wylądował w spamie. Avizo tez nie dostała a jest na chorobowym w domu.domaga się ponownej wysyłki. Co robić w takiej sytuacji?
@xyz96 No i ?
@pinsplash Co no i? Nie zawierała z pocztą umowy, tylko ze sprzedawcą. Nie doszło do wydania rzeczy.
@xyz96 Nie doszło do wydania rzeczy z jej winy... no i?
Przedstawiłam jej propozycje i czekam na decyzje
@pinsplash Raczej siebie niech obwinia, bo przesyłka była dwa razy awizowana.
@emilka3477 Takich sytuacji mam sporo, zawsze mi się udaje dogadać z kontrahentem i wpłaca za ponowną wysyłkę. Reklamacje z pocztą? raczej nie uznają tego bo była awizowana a nie zaginęła czy też opóźniona nie była.
Od pewnego czasu aby nie mieć takich sytuacji poświęcam trochę czasu raz w tygodniu i wysyłam maile do tych kontrahentów gdzie w statusie przesyłka jest "awizowana" Chyba lepszej metody nie ma na to aby kontrahenci odbierali przesyłki w terminie.