Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dziś wyłączyliśmy metody dostawy Allegro UPS na formularzu dostawy i płatności. Oznacza to, że kupujący nie będą mogli z nich skorzystać w Waszych ofertach.
Co dalej ?
Od 15 września nie nadacie przesyłek metodami Allegro UPS:
Metodę Allegro One (Punkt, Box) będzie obsługiwać tylko DPD.
Od 15 września UPS nie obsłuży nowych przesyłek Allegro UPS. Przesyłki, które UPS odbierze przed 15 września – zostaną doręczone do kupujących. Nadal możecie nadawać przesyłki metodami UPS, za które rozliczycie się bezpośrednio z przewoźnikiem na umowie własnej.
Pytania i odpowiedzi:
Co, jeśli kupujący wybrał metodę Allegro UPS w formularzu dostawy i płatności, a Ty możesz nadać przesyłkę dopiero po 15 września?
Nadaj zamówienie inną metodą. Opłać ją samodzielnie i zgłoś się do nas przez formularz, a my zwrócimy Ci koszty wysyłki.
Co, jeśli Twoje oferty są Smart! dzięki metodom Allegro UPS w cenniku?
Po 15 września nie utracisz oznaczenia Smart! W okresie przejściowym pozostawimy metody Allegro UPS w Twoich cennikach, ale kupujący nie będą mogli z nich korzystać. Docelowo wyłączymy metody Allegro UPS w cennikach. Poinformujemy Cię o tym z wyprzedzeniem w osobnej komunikacji.
Już teraz dodaj do swoich cenników inne metody, by nie stracić oznaczenia Smart! Sprawdź listę metod kwalifikujących.
Co, jeśli metody UPS to jedyne metody w Twoim cenniku?
Od dziś kupujący nie będą mogli z nich skorzystać. Aby zrobili zakupy w Twoich ofertach, w których udostępniasz taki cennik, dodaj do niego inne metody dostawy.
Co, jeśli nadajesz przesyłki metodami UPS do innych krajów?
Nadaj zamówienie inną metodą, na przykład Allegro Kurier DHL lub Allegro Kurier DPD. Jeśli kupujący z zagranicy wybrał metodę UPS, a Ty możesz nadać przesyłkę dopiero po 15 września – nadaj zamówienie inną metodą, opłać ją samodzielnie i zgłoś się do nas przez formularz, a my zwrócimy Ci koszty wysyłki.
Jak to wpłynie na jakość sprzedaży?
Jeśli nie uda Ci się nadać przesyłek w terminie innym przewoźnikiem – zgłoś się do nas, a my sprawdzimy to i wykluczymy takie zamówienia z Twojej jakości sprzedaży.
@N_Nitka28 pozycje w cennikach zostaną automatycznie wytłaczane/osunięte czy konieczna jest ingerencja sprzedawcy?
@Client:44052296 Zachęcam Cię do aktualizowania cenników i dodawania już innych metod dostawy. Na ten moment jednak nie ma takiej konieczności.
Poinformujemy z wyprzedzeniem o usuwaniu metod z cennika. Dla spokoju warto to zrobić jak najszybciej. 🙂
@diegoaragon dzień dobry! Nie, ta informacja nie była wysyłana e-mailowo.
Opublikowaliśmy tę informację tutaj.
Bardzo, bardzo dobra decyzja.
UPS notorycznie niszczył przesyłki, albo cofał je pod dziwnym pozorem "za dużych gabarytów", mimo, że waga rzeczywista i wymiarowa była OK i bez problemu paczki mieściły się w automatach ONE BOX.
Chcieliśmy zrezygnować z usług UPS, ale nie było to możliwe, ze względu na to że firma obsługiwała Wasze automaty i było to pod jedną metodą dostawy.
Brawo!
@kosmethurt Cóż, według naszych doświadczeń, a także wielu innych sprzedawców, DPD wcale nie jest lepsze, kochają dawać niezasłużone kary za wyimaginowane rzeczy, jak np. ponadgabarytowa przesyłka, licząc na to, że sprzedawca nie zauważy, albo nie będzie mu się chciało składać reklamacji na każdą karę z osobna.
Także z deszczu pod rynnę. Szkoda, że Allegro ma uczulenie na Inpost, bo to chyba jedyny w miarę działający kurier.
Na szczęście w przypadku przesyłek AD, to Allegro podejmuje decyzję reklamacyjną. Miałem raz taki przypadek, że DPD (w ramach Allegro One Box) naliczyło mi niesłuszną opłatę za przesyłkę niestandardową. W ciągu kilku dni od złożenia reklamacji Allegro zwróciło mi środki. Z kolei gdy DPD (nie jako AD) naliczyło mi opłatę za nadwagę - paczka ważyła niecały 1kg, a według DPD 30kg to pomimo przedstawienia dowodów reklamacja była dwukrotnie odrzucona. Więc myślę, że dzięki temu reklamacje będą lepiej rozpatrywane gdy Kurier DPD będzie zaliczony do programu Allegro Delivery.