Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Często zdarzają mi się wyłudzenia przez klientów. Macie dużo takich sytuacji? Od roku robimy zdjęcie spakowanym produktom i niekiedy i tak to nie przemawia niektórym. Ostatnio Pan chciał nogę do stołu drugą, bo ta wadliwa. Poprosiliśmy o spakowanie nogi i oczekiwanie na kuriera w celu wymiany produktu. Zwyzywał nas i wystawił negatywa - allegro oczywiście nie widzi powodu do usunięcia, bo w samej treści komentarza nie wyzywał.
Brakujące elementy w paczkach również potwierdzone zdjęciami. Wmawianie nam, że kurier otworzył paczkę i wyjął jeden element i zakleił spowrotem naszą taśmą firmową... Macie często takie sytuacje? Coś typu - albo dajesz dodatkowy produkt albo negatyw
już drugie wymuszenie w tym tygodniu . jedno niestety nie da sie zweryfikować bo padła kamera , ale drugie laska twierdzi ,że dostała od nas produkt który wyprzedał sie 28.01.2022 , mamy 27 lipca? nie sprzedał sie również w odstępie kilku tygodni żaden podobny .Produkty nie tanie nagle wyparowały. Jestem ciekawa skali tego procederu , do niedawna było tego mało, ale widać ,że konsument chce ugrać ile się da, korzystając z faktu,że allegro zawsze staje po stronie kupującego.
Allegro broni kupujących i choćby okradali sprzedających to allegro i tak zwróci się do sprzedawcy o zwrot dla kupującego bez względu na sytuację. Oni nie weryfikują sytuacji tylko odrazu wydają decyzję nakazujacą zwrot. Kiedyś odbiorca połamał przedmiot aukcji i taki mi odesłał jako zwrot i mądre allegro kazało mi oddać mu pieniądze,
bezkarność
wspomagana decyzjami allegro
i wypłatami z pok
i blokadami kont
Aż smutno czytać, ale przynajmniej nie jestem sam. Sprzedaje meble więc mi ogólnie smart nie potrzebny. Ale chyba wy na zachowanie smarta musicie realizować "wolę allegro bezprawną" i wysyłać wszystko nawet jak było ok? ..