Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
od dłuższego czasu zauważyłem, że klienci zaczęli zwracać przedmioty - (bez podania przyczyn. Przykład Kupują przedmiot za 9 zł i 38 zł, - oczywiście mają przesyłkę darmową SMART. Pocz po kilku dniach zwracają przedmiot za 38 zł. niby nic nie tracę, ale denerwują mnie takie sytuacje. Np. w biedronce jak się weźmie naklejki na słodziaki, automatycznie brak jest możliwości zwrotu. Drogie ALLEGRO proponuje się nad tym zastanowić bo to WY na ty tracicie najbardziej. Wg polskiego prawa jest to zgodne z prawem.
pracujesz gratis ?
Nie sądzę, żeby robił za darmo, ale psem ogrodnika też nie jest.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
demokracja ,jak nie chce nie robi nikt z ,pistoletem, nie stoi
to nie problem smarta jako smarta
tylko faktu że inpost z allegro oferuje darmowy zwrot
gdyby tego nie było - problemów opisywanych powyżej też nie
dla mnie problemem nie jest fakt takie zwrotu
ale ilość pracy jaką trzeba wykonać by to w firmie prawidłowo obsłużyć
- formularza o odstąpieniu od umowy brak
- paragonu - brak bo i po co
najlepiej jakby Kupujący nie kazał wysyłać towaru i wybrał opcję zwróć część towaru
ale teraz jest ha tfu - opcja anuluj i jeszcze gorzej
tracisz, bo jako sprzedajacy placisz za Smart (0,99gr paczkomat inpost). Teraz te 0,99 gr "ammortyzuje" Ci sie przez sprzedaz za 40zl. Po zwrocie nadal zostales obciazony 0,99 groszami, ale sprzedales juz cos tylko za 9zl a nie za 40, w pewnych przypadkach moze byc tak ze dolozyles do tego przedmiotu (jesli twoj zysk minus prowizja wynosił mniej niz 99gr co jest całkiem realne)