Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, mam właśnie problem ze sprzedanym towarem
klientka zamówiła dwa breloki, po rozmowie telefonicznej okazało się że breloki różnią się troszkę kolorem i wielkością, oczywiście ja nie wyłapałam tego pakując, na koniec rozmowy klientka stwierdziła że zastanowi się co dalej ma zrobić, bo przesyłkę musi zapłacić na poczcie się wystać itp.
wieczorem dostaję od niej maila ;
Witam, a czy nie mogłaby Pani wysłać mi tego mniejszego bryloka, tego bardziej różowego ? To nie jest moja wina, ze są inne…
05 czerwca 2023, 16:40
następnie ja wysłałam odp.
dzień dobry , breloki nie mają wad, tak jak mówiłam przez telefon pakując breloki nie było widać tak niewielkich różnić, pozdrawiam
05 czerwca 2023, 20:39
dzisiaj dostaję odpowiedź na mojego :
Dobrze, nie maja wad to prawda, ale są inne, a ja potrzebuje takich samych, nie mam czasu jeździć i stać na poczcie i jeszcze płacić za przesyłkę, powinna Pani zerknąć jak pakuje, bo sama Pani powiedziała, ze często coś się różni … to nie jest z mojej wina, a z Pani.
06 czerwca 2023, 14:37
czy to nie jest ze strony Pani wyłudzeniem ?
odpisałam :
klient ma prawo odstąpienia od umowy wciągu 14 dni proszę więc odesłanie breloków, zgłoszenie przez allegro
proszę doradźcie jak rozwiązać problem
ja widzę tylko takie rozwiązanie, jeżeli zwróci to oddać koszty dostaw
Twoja wina że pomyliłeś w wysyłce ale kupujacy nie musi robić zwrotu to jest w zasadzie reklamacja, powinieneś rozpatrzyć ją, podjąć decyzję i poinformować Panią co postanowiłeś, ma odesłać albo nie. Komentarz i tak zapewne będzie.