anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wydłużony czas wysyłki przy większej ilości produktów w koszyku

helios87
#1 Nowicjusz

Witam, konsultuje się z Państwem z pozycji sprzedajacego. Mianowicie, w ustawieniach oferty brakuje opcji wydłużonego czasu dostawy przy zakupie większej ilości przedmiotów, np aby przy zakupie powyżej 5 sztuk czas wysyłki można było wydłużyć o 1-2 dni. Chodzi konkretnie o przewóz nawozów w dużych 25 kg workach. Jest to związane z zamówieniem kuriera o większych możliwościach np. przewozu na paletach lub całej przestrzeni ciężarówki. Czy kiedyś pojawi się taka opcja? Czy może coś przegapiłem i jest to możliwe prócz dodania informacji w treści aukcji aby klient nie był zaskoczony dłuższym czasem dostawy. Pomijam że konto wtedy dostaje ujemne punkty...

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

MiMary
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Cześć, @helios87. Obecnie nie mamy takiej opcji. Czas na wysyłkę możesz określić dla każdej oferty z osobna. Jeśli dany asortyment wymaga dłuższej organizacji logistycznej, to możesz już odgórnie wydłużyć czas na wysyłkę w konkretnych ofertach (w zakładce Mój asortyment -> Warunki sprzedaży -> Czas wysyłki).  

Jeśli masz pomysł na to, jak dokładnie taka zmiana powinna wyglądać i jakie mogłaby przynieść korzyści, to zachęcam do zamieszczenia wpisu na dedykowanym forum: Zgłoś swój pomysł! 😊

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

pwhydromet
#9 Pomysłodawca

Może po prostu czas wysyłki + x dni jeśli w zamówieniu jest > niż y sztuk?

 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@MiMary większej bzdury nie czytałem, allegro się leni, a obrywa sprzedawca, już był ten temat tutaj na forum

towar sprzedający może mieć w 5 magazynach, a zamówienie trzeba złożyć w jedno

i to wydłuża czas wysyłki

kto to wymyślił, że da się to złożyć w jeden dzień?

ja wiem jak to nie powinno wyglądać:

"Zamówienie nie zostalo zrealizowane w określonym terminie, spychologia, brak pomocy w rozwiązaniu problemu, brak odpowiedzi na pytania. Wprowadzanie klienta w błąd. Niestety szewc bez butów chodzi, sugeruje zakup o jakiegokolwiek innego sprzedajacego jeżeli oczekujemy transakcji przebiegającej zgodnie z założeniami. Tutaj niestety całkowite olewanie klienta. "

 

"Wyslano 1 szt. antyperspirantu zamiast 6. Dyskusja nic nie dala, brakujacego towaru nie doslano, zwodzono mnie ponad dwa tygodnie, zwalano wine na przewoznika etc. Zwrotu pieniedzy rowniez nie otrzymalem pomimo 'zapewnien' czy 'ponaglenia do dzialu'. Wystapilem o zwrot z allegro protect. Dzialanie na zwloke i oferowanie towaru, ktorego nie posiada na stanie. Absurdem sytuacji jest fakt, ze 'oskarzony' jest zarowno swoim 'sedzia i katem'. Allegro nie powinno miec sklepu na swoim wlasnym portalu."

 

"Zapłaciłem a w paczkomacie odebrałem tylko opakowania.. kartony !!!! Brak sprzętu idę zgłosić sprawę na policję "

 

"Sprzedaż towarów nie posiadających wymaganych prawem etykiety oraz opisu w języku polskim. Jak dodać do tego całkowite lekceważenie prawa i zgloszonej reklamacji to otrzymujemy całokształt pokazujacy jak Allegro wzanuje swoich klientów i ich prawa. Nie polecam. "

 

 

oznacz moderatorów