anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

wykluczenie oceny ze statystyk - przy nie dostarczeniu przez Pocztę

MAMY ROZWIĄZANIE!
Olemi_bijou
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Prośba o pomoc, bo konsultanci na czacie zachowują się jak chat-boty. Macie w regulaminie, że możecie wykluczyć ocenę z jakości sprzedaży, gdy ocena dotyczy czasu dostawy. I tak jest w naszym przypadku. Przewoźnik - poczta polska nie dostarczyła paczki. Paczka wróciła. Zwróciliśmy wpłatę klientce, ponieśliśmy koszty przesyłki w obie strony. Napisaliśmy klientce przy zwrocie, że paczka do nas wróciła. Dostaliśmy negatywa z komentarzem że nie dostała paczki, a allegro twierdzi, że w tym przypadku nie może wykluczyć oceny, bo paczka nie jest opóźniona tylko nie dotarła. 

No ręce się załamują a głowa eksploduje. Nie ma najmniejszej winy po stronie sprzedawcy, poczta polska nie dostarcza przesyłki. 

Jakby klientka dodała taką ocenę, bo paczka dotarła ale opóźniona z winy przewoźnika, to wtedy można wyłączyć ocenę, a jak nie dotarła w ogóle z winy przewoźnika to już nie można wyłączyć oceny ze statystyk?

po drugie, dlaczego pozwalacie wystawić klientowi ocenę 1 gwiazdkę, za zgodność z opisem, skoro klient nie dostał towaru i pisze o tym w komentarzu

Poniżej z waszego regulaminu:

  • Ocena ma związek wyłącznie z opóźnieniami po stronie przewoźnika – taką ocenę możemy wykluczyć ze statystyk, gdy zostaną spełnione dwa warunki:

    • do tej oceny kupujący dołączył komentarz i jasno z niego wynika, że przyznana ocena ma związek wyłącznie z opóźnioną dostawą.
    • zamówienie, którego dotyczy ocena:

      • zostało przez Ciebie przygotowane do wysyłki zgodnie z deklaracją, ale przewoźnik nie odebrał go w terminie lub
      • zostało przez Ciebie nadane zgodnie z deklaracją, ale przewoźnik nie dostarczył go w określonym czasie przewozu.
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Olemi_bijou nie mogę obiecać Ci, że usuniemy ten komentarz, ale już działam w Twojej sprawie. Zrobię co mogę, aby wyjaśnić, dlaczego otrzymałaś taką decyzję. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
Olemi_bijou
#7 Wielbiciel#

@_HolaOla_  już nie trzeba. 

DZiękuję Ci bardzo. 

Po 2 dniach kupujący się z nami skontaktował i przeprosił, ale to nastoletnia córka wystawiła tą ocenę. Udało się już ją usunąć

 

oznacz moderatorów