Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
dzisiaj jeden z Klientów złożył u mnie 3 zamówienia w odstępie kilkunastu minut, zauważyłem to i niezwłocznie skontaktowałem się z Klientem.
W rozmowie telefonicznej Klient poprosił o wysyłkę wszystkich zamówionych produktów w jednej paczce kurierem i zwrot za koszty dostawy z pierwszych dwóch zamówień.
Zwróciłem pieniądze za koszty dostaw z pierwszych dwóch zamówień przez Allegro Finanse (zaznaczając powód zwrotu "Nadpłata" oraz wpisując notatkę "Zwrot za koszty dostawy - wysyłka w jednej przesyłce") i wysłałem wszystkie zamówione produkty w jednej paczce.
Proszę o wykluczenie z jakości sprzedaży poniższych zamówień:
766b3f70-023f-11ef-a77a-136a68a20efb
21558530-0240-11ef-a8dd-17a19ab3d084
Wszystkie zamówione produkty zostały wysłane w zamówieniu:
5fd466e0-0241-11ef-9428-118dd6f247fb
@gabrychu1213 Widzę, że dodałeś do tych zamówień numer śledzenia wysłanej paczki, która jest obecnie w drodze. Rozumiem, że w ten sposób udało Ci się rozwiązać problem.
Witam @nat_not ,
na ten moment w pliku z raportem wysyłek przy niewysłanych zamówieniach jest informacja w kolumnie "Zamówienie liczone do Jakości Sprzedaży?" - "Nie (zamówienie niebrane pod uwagę z powodu braku zeskanowania u przewoźnika)".
Jak dobrze pamiętam przy ostatniej awarii Poczty Polskiej, zamówienia kolejnego dnia miały ten sam status w tej kolumnie, który zmienił się kolejnego dnia na niewysłany w terminie.
W tym przypadku chciałem zadziałać prewencyjnie i prosić o wykluczenie tych zamówień z Jakości Sprzedaży.
Pozdrawiam
@gabrychu1213 Ze statystyk możemy wykluczyć zamówienia, które są oznaczone jako opóźnione. Jeśli więc w tym przypadku tak się stanie, proszę Cię o kontakt wtedy.
Dziękuję za pomoc, jak ich status się zmieni, odezwę się tutaj 🙂