Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Proszę o wykreślenie przesyłek z jakości sprzedaży, kurier Inpost nie zjawił się wczoraj po paczki.
Cześć, @Rolmetsc. Tylko część z tych przesyłek widnieje jako opóźniona:
78592220-d9da-11ef-b6fa-5d9f82862343
34c1d1b0-d9da-11ef-95ed-97dc13769299
aee171d0-d9d0-11ef-8d22-716b98347c31
6f694790-d9c5-11ef-8842-7d3c2c640e1e
d85aa770-d9c1-11ef-9020-039d66ed1c60
f2d50b80-d9ae-11ef-9891-1b0685606b17
Przekazuję je do wykluczenia z jakości sprzedaży.
Natomiast poniższe zamówienia już zostały wykluczone z jakości sprzedaży:
c0816560-da27-11ef-a9e1-3d58efaec421
66e598b0-da26-11ef-9ebf-f9df31cd0f5d
e6fa541e-d9f3-11ef-9da7-89251dd54f15
Pozostałe mają czas na wysłanie do 27.01 lub 28.01 i nie wpływają negatywnie na Twoją jakość sprzedaży, nie są opóźnione. Poniżej przesyłam numery tych zamówień:
c945eb31-da31-11ef-8bed-6f7bc8180509
2096d1c0-da18-11ef-9020-039d66ed1c60
8eeaa450-d9a8-11ef-bf69-d180a9bccf46
97a20990-d998-11ef-ad62-41e6622b11f0
01576f00-d990-11ef-a6a6-23c92337fc0b
Następnym razem sprawdź dokładniej zamówienia, zanim przekażesz do nas prośbę o ich wykluczenie.
Przy tych pozostałych wyświetla mi się czas na wysłanie do piątku 24 stycznia i tym się sugerowałem więc nie wiem skąd te rozbieżności.