Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, chciałem przedstawić swój problem:
- 20.03.2025 klientka kupiła u mnie moduł bsm - ogólnie mówiąc urządzenie sterujące pracą silnika samochodowego,
- 21.04.2025 - otworzyła dyskusję, twierdząc, że moduł nie działa prawidłowo oraz oskarżając mnie, że towar nie jest oryginalny / używany,
- po bardzo burzliwej rozmowe ze strony kupującej, nakłoniłem ją do odesłania przedmiotu do mnie tak abym wydał decyzję reklamacyjną,
- 24.04.2025 - otrzymałem produkt,
- 05.05.2025 - klientka oznaczyła dyskusję jako nierozliczoną i złożyła wniosek do allegro protect,
- 07.05.2025 - allegro zaakceptowało wniosek i zleciło wypłatę pociągając mnie do odpowiedzialności finansowej
Uwaga - termin na wydanie decyzji jaki mam ustawowo to 14 dni - i mija 08.05.2025 co jasno opisałem w dyskusji i na co również zgodziła się kupująca.
Moja pytanie brzmi, czy allegro mogło dokonać takiej operacji, jak moge się odwołać od decyzji, cow powienienem teraz zrobić?
Sprawę zgłośiłem do allegro ale nikt nie chce zając się moim problemem, ich interesuję tylko cash i zadowolenie klienta.
Proszę o pomoc.
@ivecoparts4you bo allegro policzyło od chwili złożenia reklamacji a nie otrzymania do rozpatrzenia.
@ivecoparts4you Muszę Cię prosić o odrobinę więcej cierpliwości. Twoje zgłoszenie do nas dzisiaj trafiło, a sprawy są rozwiązywane w kolejności, w jakiej do nas trafią.
Czas na wydanie decyzji reklamacyjnej zgodnie z obowiązującym prawem miałeś do dnia 05.05.25 g.23:59.
Miałeś czas na to jeszcze nawet gdy dyskusja została oznaczona jako nierozwiązana, nawet gdy klient złożył wniosek do Allegro Protect - ale dzień w którym to nastąpiło się jeszcze nie zakończył.
Nie wydałeś decyzji reklamacyjnej w terminie, więc uznałeś ją za zasadną. Nie sądzę byś cokolwiek wskórał.