anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wyslanie paczki i brak potwierdzenia.

Ewelinka290
#7 Wielbiciel#

Dzisiaj nadalam 2 paczki. Wszystko robiłam jak zawsze jednak od jednej nie otrzymałam potwierdzenia na maila o nadaniu a jak sprawdzam po nr śledzenie paczki to jest w przygotowana przez nadawcę. Druga natomiast bez problemu. Co mam teraz zrobić? 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

vonNogay
#16 Inspirator#

@InPost co robić w tej sytuacji?

oznacz moderatorów

Halfrunt
#18 Luminarz#

Zadzwoń do InPost i się dowiedz. 

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Sprawdź jutro...

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Ewelinka290 W jaki sposób nadałaś te przesyłki i jaka firma je realizuje?

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Ewelinka290
#7 Wielbiciel#

Wydrukowałam etykiete, nakleiłam na paczkę. W paczkomacie kliknęłam nadanie, wbiłam nr paczki, skrzynka się otworzyła,   włożyłam paczkę i zamknęłam. 

Z druga paczka zrobiłam tak samo i dostałam potwierdzenie ze nadana a o tej do dzisiaj jest ze w przygotowaniu ale nie rozpoczęła jeszcze drogi 😔

oznacz moderatorów

InPost
Ekspert InPost

@Ewelinka290 

Prosimy o bezpośredni kontakt, abyśmy mogli zweryfikować sytuację i podjąć odpowiednie kroki w celu jej wyjaśnienia. 

Dostępne kanały kontaktowe z BOK InPost:

1) czat/messenger

2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt

3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000

oznacz moderatorów