Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzisiaj nadalam 2 paczki. Wszystko robiłam jak zawsze jednak od jednej nie otrzymałam potwierdzenia na maila o nadaniu a jak sprawdzam po nr śledzenie paczki to jest w przygotowana przez nadawcę. Druga natomiast bez problemu. Co mam teraz zrobić?
@InPost co robić w tej sytuacji?
Zadzwoń do InPost i się dowiedz.
Sprawdź jutro...
@Ewelinka290 W jaki sposób nadałaś te przesyłki i jaka firma je realizuje?
Wydrukowałam etykiete, nakleiłam na paczkę. W paczkomacie kliknęłam nadanie, wbiłam nr paczki, skrzynka się otworzyła, włożyłam paczkę i zamknęłam.
Z druga paczka zrobiłam tak samo i dostałam potwierdzenie ze nadana a o tej do dzisiaj jest ze w przygotowaniu ale nie rozpoczęła jeszcze drogi 😔
@Ewelinka290
Prosimy o bezpośredni kontakt, abyśmy mogli zweryfikować sytuację i podjąć odpowiednie kroki w celu jej wyjaśnienia.
Dostępne kanały kontaktowe z BOK InPost:
1) czat/messenger
2) formularz kontaktowy https://inpost.pl/kontakt
3) infolinia: 722 444 000 / 746 600 000