anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wystąpił błąd. Ten numer przesyłki jest już przypisany do innego zamówienia. Nie udało się zapisać

europa89
#10 Popularyzator#

Od tygodnia coś w tej kwestii się zmieniło? 

 

Realizacja zamówień online czyli wysłka na maila staje się teraz kolejnym wydłużeniem czasu a na dodatek opcja zmiana na wysłane przy tym komunikacie się nie zmienia czyli kolejna ręczna zmiana i po co ta opcja w abonamencie za którą się płaci?

Zawsze robiłem inny, potem mail mail i nie było problemu. Teraz nawet mail i adres mailowy allegrowy nie przechodzi bo znaki ( kropka, mała są nieakceptowalne)

@Allegro  jak to zrobić żeby działało za to za co płacę czyli automatyczna zmiana statusu to raz, dwa jak teraz znakować zamówienia online?

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@europa89 Nie widzę na Gadane Twojego wcześniejszego zgłoszenia w tej sprawie. Prześlij zrzut ekranu z widokiem komunikatu błędu i napisz którego zamówienia dotyczy ten problem. Opisz też dokładnie, z których opcji korzystasz i jakie dane podajesz.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

europa89
#10 Popularyzator#

@nat_not 

każde zamówienie które ma:

DANE DOSTAWY

Przesyłka elektroniczna (e-mail)mail.JPGmail_blad.JPG

 

Wprowadzenie maila:mail powoduje taki błąd i nie zmienia się status z nowy na wysłany. 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@europa89 Zgłoszona przez Ciebie sytuacja nie jest błędem. Nie można wpisywać tej samej wartości w polu "numer przesyłki" dla kilku zamówień.

W przypadku transakcji realizowanych z opcją dostawy natychmiast (np. przesyłka elektroniczna) nie musisz niczego uzupełniać. Takie zamówienia nie są brane pod uwagę do statystyk (parametr: "wysyłka w terminie" itp.).

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

europa89
#10 Popularyzator#

ale to sie zmieniło dopiero od tygodnia więc skoro ogłaszane są zmiany to warto to też odnotować

 

a po drugie i ważniejsze. Nie interesuje mnie parametr i statystyka tylko porządek w zamówieniach. Wpisuje mail mail, zamówienie odfajkowane, status zmieniony.

 

Zatem uważam, że w opcjach wysyłki: przewoźnik powinna znaleźć się opcja elektroniczna i wtedy wpisujemy adres mailowy na który zostało wysłane zamówienie albo zostaje tak jak jest ale w polu inne dopuszczalne sa znaki kropka i małpa

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@europa89 Dziękuję za sugestię. Zgłoś ten pomysł na forum. Jeśli inni sprzedający go poprą, jest szansa, że wprowadzimy takie rozwiązanie.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów