anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wystąpił błąd. Ten numer przesyłki jest już przypisany do innego zamówienia. Nie udało się zapisać

europa89
#10 Popularyzator#

Od tygodnia coś w tej kwestii się zmieniło? 

 

Realizacja zamówień online czyli wysłka na maila staje się teraz kolejnym wydłużeniem czasu a na dodatek opcja zmiana na wysłane przy tym komunikacie się nie zmienia czyli kolejna ręczna zmiana i po co ta opcja w abonamencie za którą się płaci?

Zawsze robiłem inny, potem mail mail i nie było problemu. Teraz nawet mail i adres mailowy allegrowy nie przechodzi bo znaki ( kropka, mała są nieakceptowalne)

@Allegro  jak to zrobić żeby działało za to za co płacę czyli automatyczna zmiana statusu to raz, dwa jak teraz znakować zamówienia online?

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@europa89 Nie widzę na Gadane Twojego wcześniejszego zgłoszenia w tej sprawie. Prześlij zrzut ekranu z widokiem komunikatu błędu i napisz którego zamówienia dotyczy ten problem. Opisz też dokładnie, z których opcji korzystasz i jakie dane podajesz.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

europa89
#10 Popularyzator#

@nat_not 

każde zamówienie które ma:

DANE DOSTAWY

Przesyłka elektroniczna (e-mail)mail.JPGmail_blad.JPG

 

Wprowadzenie maila:mail powoduje taki błąd i nie zmienia się status z nowy na wysłany. 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@europa89 Zgłoszona przez Ciebie sytuacja nie jest błędem. Nie można wpisywać tej samej wartości w polu "numer przesyłki" dla kilku zamówień.

W przypadku transakcji realizowanych z opcją dostawy natychmiast (np. przesyłka elektroniczna) nie musisz niczego uzupełniać. Takie zamówienia nie są brane pod uwagę do statystyk (parametr: "wysyłka w terminie" itp.).

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

europa89
#10 Popularyzator#

ale to sie zmieniło dopiero od tygodnia więc skoro ogłaszane są zmiany to warto to też odnotować

 

a po drugie i ważniejsze. Nie interesuje mnie parametr i statystyka tylko porządek w zamówieniach. Wpisuje mail mail, zamówienie odfajkowane, status zmieniony.

 

Zatem uważam, że w opcjach wysyłki: przewoźnik powinna znaleźć się opcja elektroniczna i wtedy wpisujemy adres mailowy na który zostało wysłane zamówienie albo zostaje tak jak jest ale w polu inne dopuszczalne sa znaki kropka i małpa

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@europa89 Dziękuję za sugestię. Zgłoś ten pomysł na forum. Jeśli inni sprzedający go poprą, jest szansa, że wprowadzimy takie rozwiązanie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów