Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od tygodnia coś w tej kwestii się zmieniło?
Realizacja zamówień online czyli wysłka na maila staje się teraz kolejnym wydłużeniem czasu a na dodatek opcja zmiana na wysłane przy tym komunikacie się nie zmienia czyli kolejna ręczna zmiana i po co ta opcja w abonamencie za którą się płaci?
Zawsze robiłem inny, potem mail mail i nie było problemu. Teraz nawet mail i adres mailowy allegrowy nie przechodzi bo znaki ( kropka, mała są nieakceptowalne)
@Allegro jak to zrobić żeby działało za to za co płacę czyli automatyczna zmiana statusu to raz, dwa jak teraz znakować zamówienia online?
@europa89 Nie widzę na Gadane Twojego wcześniejszego zgłoszenia w tej sprawie. Prześlij zrzut ekranu z widokiem komunikatu błędu i napisz którego zamówienia dotyczy ten problem. Opisz też dokładnie, z których opcji korzystasz i jakie dane podajesz.
każde zamówienie które ma:
DANE DOSTAWY
Przesyłka elektroniczna (e-mail)
Wprowadzenie maila:mail powoduje taki błąd i nie zmienia się status z nowy na wysłany.
@europa89 Zgłoszona przez Ciebie sytuacja nie jest błędem. Nie można wpisywać tej samej wartości w polu "numer przesyłki" dla kilku zamówień.
W przypadku transakcji realizowanych z opcją dostawy natychmiast (np. przesyłka elektroniczna) nie musisz niczego uzupełniać. Takie zamówienia nie są brane pod uwagę do statystyk (parametr: "wysyłka w terminie" itp.).
ale to sie zmieniło dopiero od tygodnia więc skoro ogłaszane są zmiany to warto to też odnotować
a po drugie i ważniejsze. Nie interesuje mnie parametr i statystyka tylko porządek w zamówieniach. Wpisuje mail mail, zamówienie odfajkowane, status zmieniony.
Zatem uważam, że w opcjach wysyłki: przewoźnik powinna znaleźć się opcja elektroniczna i wtedy wpisujemy adres mailowy na który zostało wysłane zamówienie albo zostaje tak jak jest ale w polu inne dopuszczalne sa znaki kropka i małpa