Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
po zaznaczeniu transakcji pojawiający się pasek dolny "przykrywa" rozwijanie paska akcji, uniemożliwiając działania. Czy to błąd, i kiedy zostanie usunięty?
@do-pieca_pl Cześć. W pierwszej kolejności spróbuj proszę wyczyścić dane przeglądarki i sprawdź, czy kiedy korzystasz z innej przeglądarki problem też występuje.
Jeśli tak, to prześlij mi proszę zrzut ekranu całej strony (z widocznym adresem URL, datą oraz godziną).
21.02.2023 godz 21:35
@do-pieca_pl Dzięki wielkie, zgłoszę tę sytuację 🙂
Jeżeli zrzut ekranu wyświetla się publicznie to proszę o jego usunięcie
@do-pieca_pl Nie wyświetla — najpierw musiałby zostać zatwierdzony 🙂
@do-pieca_pl Cześć 🙂 Wracam do Ciebie z dobrymi wiadomościami — wdrożyliśmy poprawkę. Dzięki wielkie za zgłoszenie i dziękuję za cierpliwość. 🙂
Dziękuje, jednak nadal wyświetla się jak wcześniej. Po jakim czasie zmiany będą widoczne?
@do-pieca_pl Wdrożyliśmy poprawkę na produkcję godzinę temu, zatem już powinno być okej. Sprawdziłam to u siebie i problem się nie powtarza i rozwijane menu jest w całości widoczne.
Wyczyść proszę pliki cookies, zaloguj się ponownie na konto i daj mi proszę znać, czy cały czas problem u Ciebie występuje. Jeśli tak, to znowu będę potrzebowała zrzutów ekranu lub nagrania ekranu (możesz to przesłać na spolecznosc@allegro.pl i będę wdzięczna za link do tego wątku w treści wiadomości).
Proszę włączyć widok kompaktowy i zaznaczyć tą aukcję, wtedy pojawi się pasek dolny poziomy.
W tym momencie, gdy wyświetla się pasek poziomy i klikamy na rozwinięcie paska pionowego, który wyświetla się w sposób taki, że zasłania go pasek poziomy
@do-pieca_pl Włączyłam widok kompaktowy, zaznaczyłam ofertę i belka również jest za menu:
Już jest w porządku. Dziękuje za pomoc !